Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Men vad händer? Alla är sjuka! Usch! Krya på er! {#emotions_dlg.flower}

Sitter här och funderar över vad jag ska köra för pass ikväll.

• Paradigm
    MissKaos skrev 2011-08-13 16:11:30 följande:
    ojdå! En kort återhämtningsrunda råkade bli 10km. På 1h6min. Superskönt!
    Härligt när det blir så! =)
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-13 18:25:45 följande:
    Jag vill köra ett pass ute jag med, men gymet är stängt så det blir till att ruva hemma, tur man har dator och DVD Glad
    Jag önskar att mitt gym kunde vara stängt ibland.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-13 19:36:14 följande:
    Ska vi byta? Solig
    Jag behöver mer att göra, och kvällarna då de har stängt är så tråkiga Glad
  • Paradigm

Måste iväg och träna. Det står löpning samt balansträning på schemat och givetvis plankan. =))

• Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-14 07:31:16 följande:
    Jag ska också springa lite på löpbandet idag. Hade ju bestämt mig för att inte jogga, utan bara styrketräna+crosstrainern, men jag saknar faktiskt löpningen lite. Det får bli en kort "runda" bara Sen får vi se vilka muskler som ska få sig en omgång. Just nu kommer jag dock ingenstans för barnen är givetvis vakna sen kl 6.30 och maken sover som en stock *suck*.
    Jobbigt läge, speciellt om man känner sig taggad. Att väcka mannen kanske är så väldans populärt heller?
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-14 11:19:16 följande:
    GÖTT! Det är ordet för dagens träning: bröst, axlar, biceps och mage. Avslutade med 25 min jogging. Tror jag kommer fortsätta med jogging i framtiden trots allt, det ger en speciell känsla Så nu sitter jag här med min överdimensionerade proteinshake och hoppas hålla mig lagom mätt och skippa godsakerna på kalaset vi ska till sen. Den är egentligen inte så stor (shaken alltså) men jag hade i banan och bär och mixade den überfluffig.

Hur mår alla krassliga och friska idag?
    Den lät smaskig, proteinshaken! =)
  • Paradigm
    Tessou skrev 2011-08-14 14:56:35 följande:
    Kikar in..... Hittade nyss denna tråd och är glad att det finns fler ''träningsnarkomaner'' som jag..

Vad tränar ni och hur ofta - hemma eller på gym?
    Halloj! =)

Jag tränar på gym, varannan dag eller mer. Just nu lägger jag stor vikt vid kondition. Har som mål att orka springa 7,5 km på 30 minuter.
    Just nu ligger jag på latsidan när det kommer till kosten då det är semestertider för oss, men den 1 september ska jag börja deffa och köra på proteinshake.

Du då? =)
  • Paradigm

Som sagt, idag blev det löpning 5 km, 22 minuter och därefter begav vi oss till havet. Varmt var det - runt 33 grader i vattnet och 45 grader i solen. Sedan åkte vi hem och beställde hem mat. Det blev blomkålsgryta med vitt ris. Minus för det vita riset då min mage ogillar det starkt likaså mitt huvud, triggar gärna igång en migränattack. Gott var det i alla fall! Nu blir det att städa bort all sand från hemmet och från bilen. Mindre roligt men ett måste för mig som förutom är ett träningsfreak dessutom är ett städningsfreak på gott och ont. =))

• Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-14 17:15:30 följande:
    Du är snabb Glad
    Det låter jättehärligt, själv är jag frusen och skulle gärna bo i varmare länder.
    Har mitt roliga kvar och därmed kvällsunderhållningen räddad, middag är nog rätt onyttig, men man förbränner väl: Stekt fläsk, broccoli och bandpasta.
    Ska testa löpbandet ikväll, men det blir nog inga nya rekord Glad
    Onyttig vet jag inte. Man behöver ju kolhydrater för att orka pusha sig på träningen. Allt beror ju på. Alla reagerar vi olika. =)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!