• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Förresten träningsvänner, jag har insett en sak. Det är en sak att veta teorin bakom frigörandet av serotoniner när man motionerar, det är en annan sak att uppleva det. Man kan gå från att känna sig trött och lite off till att bara må helt enkelt så bra när man tränat Äpple

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-25 10:52:42 följande:
    Visst är det underbart
    Ja Glad
    Känns det bättre nu?
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-25 12:32:26 följande:
    Ni som äter kesella, äter ni dom som har olika smaker också?
    godisgrisen skrev 2011-08-25 12:42:30 följande:
    Jag äter bara naturell lätt kesella, så lätt att själv smaksätta med bär, kanel, vaniljpulver, kakao eller vad man nu vill ha

Dom smaksatta har oftast så mycket konstiga tillsatser i sig.......
    Plus att den är dyrare. Vill man ha en salt lök/dipsmak kan man prova att krydda med någon krydda man gillar, salt och lökpulver, det blir smarrigt Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-25 12:58:37 följande:
    Ja,nu känns det bättre. Smög iväg från inskolningen och gick hem och fixade tvätthögen så jag är ikapp nu Nu ligger jag bara efter på träningssidan Tungan ute
    Skönt {#emotions_dlg.flower}
    Det kommer det med Glad Har dagens andra pass kvar, men har lite annat att pyssla med först men blev lat och fastnade här Glad
  • ETSS

Nej mina vänner, det blev bara ett pass idag. Jag har haft och har så mycket kramp i mina benhinnor, vader och lår att jag inte ens kan knata iväg till gymet
    *besviken*

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-25 17:52:06 följande:
    Yey jag är på gymmet. Styrka helkropp idag, underbart!
    Härligt Glad
    Får spara mig till i morgon, men då blir det helkropp Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-25 18:46:40 följande:
    Men usch! Men ett pass är väl jättebra det med? =)
    Jo det är bra, är bara lite besviken då jag tänkt mer.
    Tror det blir en kväll i badet för att kompensera ondsinta muskler och benhinnor och en tidig kväll.

I morgon är en ny dag Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-25 18:56:10 följande:
    Jag säger 1 år beroende på vilken utgångsstart man har.
    Om man är smal äter balanserat och näringsriktigt, och kan komma att träna tre till fyra kvällar i veckan, mest styrketräning, och är över 40 år är det möjligt då och om det är, på hur lång tid?
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-25 20:04:05 följande:
    så vill jag också se ut!

Men jag tränar bara hemma, har hantlar, gummiband och pilatesboll.....får nog drömma vidare.....
    Vill inte vara fullt så "bullig", men jag vill ha den där magen Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-26 06:57:53 följande:
    Ja, det är möjligt men det förutsätter att man äter i princip felfritt och tränar hårt. Hur hårt och hur felfritt är svårt att säga då det är så individuellt.  Glad
    Hmm, mycket jobb Glad
    Vill inte ha de bulliga överarmarna,men magen skulle inte sitta fel..
    Sen får jag vara realist och antagligen jämt lite rynkig, trots allt har jag gått ner rätt många kilon. Jag har ändå klarat mig bra och inte blivit rynkig överallt utan skinnet har gått ihop bra på de flesta ställen Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!