Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Dagens träningspass bestod av 5 km löpning - 25 minuter, 25 minuters fettförbränning + styrketräning. Snart blir det en myskväll ute på verandan.

• Paradigm

Ser att ni pratar om chips här. Är själv ingen chipsälskare, men däremot älskar jag chips med dipp. Fruktansvärt gott! I och med att det är fredags vankas det även onyttigheter här i form av macadamia nötter med ostsmak. Glad

• Paradigm
    Evenstar skrev 2011-08-05 20:18:00 följande:
    Jag hoppas verkligen att chipsen i skafferiet har blivit mjuka och jäkliga så jag inte vill äta dem. ;)
  • Paradigm
    Annika i Gbg skrev 2011-08-06 16:22:22 följande:

Här är den fina klänningen som jag ska komma i nästa sommar (senast). Åh, tänk så fin jag ska vara på 50-årskalaset! Kyss
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-07 16:46:19 följande:
    Jag ska strax iväg för träning, men känner att jag behöver en och annan spark, är så väldigt omotiverad för träning, har varit lat hela dagen. Om någon av er kunde tänkas kicka iväg mig, vore jag tacksam Glad
    *Spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark*
  • Paradigm

Läser vad ni har skrivit ang muskeluppbyggnad och löpning/konditionsträning. Själv kör jag väldigt hårt med konditionsträning just för att INTE bygga upp stora muskler. Jag är ute efter långa slanka muskler.

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-07 18:24:36 följande:
    jag körde överkroppen idag.  Skulle kört benen egentligen, men det insåg jag inte förens jag hade tränat klart. haha
    Hehe!
  • Paradigm
    Evenstar skrev 2011-08-07 19:28:19 följande:
    Jag har nyss varit ute på en promenix på 12.5 km. Pratade om livets nödvändigheter med en vän samtidigt. Skönt ibland!
    Låter väldigt mysigt! Saknar det otroligt mycket.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-07 19:33:40 följande:
    Hemkommen från pass. den sista tiden har jag inte ens blivit svettig då jag gått tokfort på löpbandet, lite mysko. I dag blev jag ändå lite fuktig i handflatorna.
    I alla fall, på pluskontot är att jag i två års tid har kunnat räkna miig som normalviktig. För tre år sedan räknades jag till de "sjukligt fetas" skara enligt BMI. När det går så fort neråt får man lite svårt att hänga med rent mentalt.
    I kväll då jag bytte om till träningsbyxor råkade jag kasta ett öga på lappen där storleken på byxorna står angiven.
    "Medium".
    Fast jag vet hur jag ser ut och visste vad det skulle stå på lappen, log jag gott för mig själv och tänkte Yes! Solig
    Dags att öka på löpbandet? Hur fort går det?

Klappa dig på axeln och tillåt dig vara stolt. Grymt bra jobbat!
  • Paradigm
    Primrose skrev 2011-08-07 19:45:17 följande:
    Fattig student skrev 2011-08-07 17:19:25 följande:
    Läser vad ni har skrivit ang muskeluppbyggnad och löpning/konditionsträning. Själv kör jag väldigt hårt med konditionsträning just för att INTE bygga upp stora muskler. Jag är ute efter långa slanka muskler.
    Att bygga muskler, i alla fall när det gäller de flesta tjejer, innebär inte att man blir "stor".  När jag tränade som mest och tyngst) styrka var jag också som smalast och nättast, och det gällde även några kompisar. Sedan finns det ju tjejer som bulkar upp ganska lätt, men de flesta måste ta något "medel" för att uppnå sådana resultat.
    Nej, jag menar inte stor som i stor. Jag har dock en tendens att kunna bli ganska "biffig" och därför kör jag mycket löpning. Min syster däremot har alltid varit lång och smal och skulle behöva satsa mer på styrka för att få ett mer "välmående utseende".
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!