Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Kalasbraigt skrev 2011-11-16 13:57:55 följande:
    Har ingenting med träning att göra men idag ska jag på dejt! Pirrigt!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Här är det ffa träningsfritt. Jag sover illa än, även om vi alla är friska. Har huvudvärk varje dag. Kan vara bihålorna som spökar efter förkylningen. Jobbigt hur som helst Obestämd. Just nu undrar jag om orken (och motivationen) nånsin ska komma tillbaka....*snyft*

• Tullemi

Tack MissKaos för dina ord. Idag känns huvudet äntligen lite bättre och jag har handlat och storstädat (fick ju nästan en energikick av att vara huvudvärksfri ) och snart ska jag till jobbet. Funderar på att promenera, men jag slutar 20.00 och då är det lite läskigt och mörkt att gå hem....men tänkte att promenaden kunde vara skön ändå.
    Ni är så duktiga alla! Längtar tills jag får skriva in mina träningsresultat jag mä

Jo, en annan tråkig sak; jag bytte ju nyss jobb (ca 3 månader sen) och nu ser det ut som om jag får gå. Det går för dåligt för företaget och 250 tim/mån ska bort *suck*. Jag som hade ett fast jobb innan jag bytte, blaha.... Inte konstigt att man har huvudvärk Obestämd

• Tullemi
    Beckaa skrev 2011-11-18 09:15:11 följande:
    Tråkigt med jobbet! Hoppas att det löser sig...
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Tullemi

Det är alltså en SPA-resa jag behöver då Härligt att du trivdes!

• Tullemi

LittleMissSunshine: jag är långt ifrån nån expert i detta ämne, men jag tror att om man kommer igång med bra kost och genomtänkt regelbunden träning så ska man nog skrota vågen och bara gå på mått, eller rena känslan.

• Tullemi
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-25 19:43:04 följande:
    Jo, jag förstår det och försöker tänka så, men det jag funderar över är om det är möjligt att gå upp i muskler under så pass kort tid?  Annars har jag ingen aning om hur det extra kilot kommit till då jag faktiskt äter nyttigare än vad jag brukar  =)
    Jag kan pendla i vikt rejält. Försöker väga mig vid samma tidpunkt (OM jag nu ska väga mig) och ena dagen har jag varit nere på 54 och nästa dag 56,5. Det är iaf inget konstigt för mig, men du brukar kanske inte pendla så?
  • Tullemi

Efter 4 veckors träningsuppehåll så börjar magen bli lite mjukare men inget annat förfall som tur är. Jag äter inte så nyttigt som jag gör när jag tränar och det har blivit en del godsaker och kolhydrater. Det har blivit mkt ris (mest basmati) av nån anledning, och mkt sushi, mums. Är inte mentalt redo för att börja träna än, hur knepigt det än låter....

• Tullemi
    Beckaa skrev 2011-11-26 17:10:21 följande:
    Känner igen det där. När jag har varit ifrån träningen ett tag glömmer jag liksom bort hur bra jag mår av det. Det finns ett gränsland innan man är riktigt redo att ta tag i det. Hoppas att inspirationen kommer snart!
    Tack, det hoppas jag också. Jag vet att jag mår mkt bättre när jag tränar, pigg och glad och jag slipper den här spännings(?)huvudvärken som jag dras med sen x antal veckor tillbaka *morr*
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-11-28 20:26:07 följande:

Jag har så trååååååkigt.... Roa mig! Berätta ngt kul ni tränar eller ngt...

Stackars sjukling. Tyvärr har jag inget kul att berätta, speciellt inget som gäller träning. Jag kommer inte igång alls, har inget sug whatsoever. Fattar inte vad som hänt. Idag har jag t.o.m bakat, vilket var lääängesen. OCH ätit pizza :-O..... Förfall förfall.....
    När åker ni till T?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!