-
Du är i full gång med andra ord! =)Annika i Gbg skrev 2011-08-01 21:49:44 följande:Nja, har inte kommit nåt längre än. Kör Zumba x 1, HotYoga x 1 och Klassisk Yoga x 1. Vi får se...
-
AC:n är "hemligheten"! Och så vänjer man sig.Jennnyn skrev 2011-08-01 23:48:02 följande:Vad duktiga vi är allihop, som kämpar på med träningen trots semestertider och sommarvärme Och Favete, är imponerad av att du kör så hårt som du gör, för värmen hos dig är bra mycket högre än här hemma i Sverige
-
UAE - Dubai.Evenstar skrev 2011-08-02 08:44:49 följande:Var bor du?
-
Om affärerna fortsätter i samma spår kommer vi att bo kvar, men investera pengar i ett hus i Sverige som man kan besöka under semestertider eller bara åka till när man har lust. Sverige är mitt hemland och kommer alltid att vara det.Tullemi skrev 2011-08-02 10:58:09 följande:Är ni där under en begränsad tidsperiod (typ jobbuppdrag) eller bor ni där punkt slut?
-
Gör det som du tycker är roligast. Det är det mest hållbara.Tullemi skrev 2011-08-02 19:06:37 följande:Nu har jag funderat lite och jag tror att jag ska lägga löpningen på hyllan. Jag satsar på styrketräningen för jag har fastnat allt mer för denna träningstyp. Viss konditionsträning ska jag inkludera men då blir det nog croostrainern istället förlöpbandet. Dessutom är det lättare att utföra styrketräning hemma än att komma iväg på en löprunda. Jag ska testa ett tag iaf.....
-
Den låter jättefin och vilken fantastisk utmaning! =)Annika i Gbg skrev 2011-08-03 07:15:18 följande:Godmorgon! Idag blir det HotYoga efter jobbet + cykel till och från. Hoppas jag orkar upp för alla backarna på väg hem ikväll. *Haha* Jag köpte ett gäng Celsius, en dricka som enligt uppgift ska öka fettförbränningen och prestationen. På hemsidan (www.celsiussverige.se) kan man läsa vetenskapliga studier de gjort. Någon mer som druckit dem? Jag köpte i alla fall på Maxi när de hade extrapris, får väl se om jag tycker att de ger något. Det värsta är att de innehåller massor av koffein så den jag drack vid 18-tiden i måndags före Zumban gjorde att jag sov urdåligt på natten. Yogan idag börjar 17.30 så jag tänker dricka den vid 15.30, kanske kan jag sova i natt då... Man får prova sig fram.
Jag har fått en klänning av min systerdotter. Hon hade i sin tur fått den av en vän men tyckte inte att hon passade i den. Det är en jättesöt axelbandslös röd klänning med underkjol som liksom hänger ner under. Naturligtvis kommer jag inte i den! MEN - nu hänger den här som morot. Det saknas ca 6 cm i midjan och 2 ovanför tuttarna. Jag tänkte att jag ska ha den klänningen på min 50-årsfest nästa sommar! Rolig utmaning! Jag ska lägga in en bild av min fina "morot" senare. Men nu ska jag iväg och jobba. Sköt om er allihop! -
Igår var det vilodag, men idag blev det träning igen. 5 km på 22 minuter. *nöjd*
Sedan blev det lite styrka på det i vanlig ordning. Fick även med mig mannen min som fick köra ett hårt fettförbränningspass. -
Jag är inte alls säker, men jag tror att det ska hjälpa till att bygga muskler när man sover...Tullemi skrev 2011-08-03 20:05:12 följande:Fick tips om att ta en proteinshake innan läggdags, men glömde fråga varför det skulle vara bra. Nån som vet?
-
Mitt enda tips är att inte köpa hem dessa grejor!godisgrisen skrev 2011-08-04 21:41:48 följande:
Men hjälp mig att sluta med att äta skit.....har inte tränat/promenerat på några dagar nu och genast börjar mitt äta skit beteende........varför gör jag så????
Det blir stora portioner, oftast ganska ok mat men aldeles för mycket....flera och större mellanmål än jag behöver och nu ikväll har jag mölat fil m cornflakes, nötter, chips, t.o.m oboy (trots att jag inte tycker om det...) hjälp
Jag kommer ju inte närmare mitt mål på detta sätt, så fort jag får flyt i träningen så funkar allt, men efter bara 2-3 dagar utan träning så ramlar jag tillbaka igen.......suck
Mår skit både fysiskt (svälld, bubblig och uppblåst mage) och mentalt då jag känner mig så misslyckad.
Nån som känner igen sig och har nåt tips på hur jag ska bryta detta beteende?
-
Läser vad alla hr skrivit varje dag och jag måste säga att alla är så duktiga! *tummen upp*