Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Dottern frågade efter KitKat-glass idag men det fanns inte i vår affär (ICA) men nu vet jag var den går att hitta Vin dricker jag inte, men det finns kanske nåt annat (onyttigt) som passar till?

Imorgon åker vill till badhotellet i Fredrikshavn med kidsen. Hoppas det går bra: dottern hade lite feber nu på kvällen och sonen slog i hela munnen i soffbordet (ser ut som Rocky Balboa runt munnen)....en hel del blod Gråter snutten.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Mollly skrev 2011-10-15 18:07:47 följande:
    Vilken smak kör du på?
    Jag har haft banan/choklad och vanilj. Nu køpte jag blåbær och jordgubb. Får se vad som smakar bæst. Vanilj tror jag funkar bæst om man vill blanda i andra saker/frukt.
    Jag ær i Danmark om ni undtrar varfør jag skriver med danska bokstæver
  • Tullemi

Oj, vad ni skriver mycket. Jag sitter och sørplar ananas/cosos daiquiri, mums. Regler ær just nu bortføsade

• Tullemi

Hemma efter en Danmarkshelg och halsont har börjat smyga sig på Skrikandes. Känner mig f.ö bara lite trött i huvudet men jag antar att halsontet gör att jag inte ska träna va? Har för mig jag läst det både i tråden och på nätet. Dottern har ju varit lite hängig så det var ju bara väntat egentligen, men sååååå segt *fnurf*.

• Tullemi

Jag mår bättre nu. Det är väl en sån där förkylning som aldrig riktigt bryter ut *suck* men som gör att man ändå inte känner sig på topp. Nån träning blir det inte idag iaf. När jag läser hur duktiga och ihärdiga ni är så blir man ju lite avis....

• Tullemi
    Mollly skrev 2011-10-18 10:54:25 följande:
    4.3km avklarat plus lite styrka. Skrattande
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-10-19 22:04:18 följande:
    Jag kan förresten inte dricka för mycket vatten före eller under passet. Då är ett starkt illamående ett faktum.
    Instämmer!
  • Tullemi

Nu har det varit dåligt med träning i en veckas tid. Mina träningspauser börjar alltid med att vi gör något (som tex vår minisemester till Danmark i helgen) och sen när jag kommer hem igen så blir jag såå bekväm *morr*. Jag har visserligen känt av lite halsont denna vecka så enbart lathet har det inte varit, men jag är inte nöjd med min motivation. Får se om det händer nåt ikväll..... Kosten är dock OK

• Tullemi

Ah, skicka över lite av er överaktivitet. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Har jobbat kväll 3 dagar i rad men imorgon är jag ledig. Men nu tror jag att jag mååste gå till kojs alltså.....zzzzzzzz.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!