• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Gryndrömmen skrev 2011-08-22 17:29:56 följande:
    Etss: är oxå glad att ha er :)
  • ETSS

Jag är full i benen!
    Gick hem från gymet som en vaggande anka med ben som gummi, jag lovar att jag var hjulbent och kobent om vartannat Glad
    Vad har jag gjort? Jo mitt första pass någonsin med Kettlebells. Undrar just hur det kommer att kännas i benen i morgon..

• ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-23 06:38:36 följande:
    Då kommer det att kännas idag, värre i morgon Skrattande

Jag ska idag försöka köra ett gruppträningspass... om jag orkar... Body Balance, tror att det är något för mig!

Måste säga att jag är grymt imponerad på alla här inne!

Ha en fantastisk tisdag, tänk positivt, så kommer dagen att bli super!

Äpple
    Gryndrömmen skrev 2011-08-22 22:30:58 följande:
    Skulle med vilja testa kettlebells :)
    Godmorgon på er allihopaGlad
    Kettlebells var jätteroligt, det blir fler gånger. Kan verkligen rekommendera det Glad
    Men aj, oj idag. Och jag som ska jobba sista dagen på mitt jobb (och ja det är allt lite vemodigt), jag kommer att hasa fram, benen gör ont så in i baljan.
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-23 06:38:36 följande:
    Då kommer det att kännas idag, värre i morgon Skrattande

Jag ska idag försöka köra ett gruppträningspass... om jag orkar... Body Balance, tror att det är något för mig!

Måste säga att jag är grymt imponerad på alla här inne!

Ha en fantastisk tisdag, tänk positivt, så kommer dagen att bli super!

Äpple
    Jo det var abslut superkul! Men jobbig träningsforn, som det välan ska vara Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-23 07:17:37 följande:
    ETSS: jobbigt med sån träningsvärk men skönt att veta att man gjort något ;)
    Yes så sant. Bara ingen blåser på mig idag ska ska jag nog kunna hålla mig upprätt Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-23 07:51:26 följande:
    Haha då håller vi tummarna för det :)
  • ETSS
    Livsoduglig skrev 2011-08-23 18:15:06 följande:
    God kväll! 

Har preciiiiis avböjt bubbel, god middag och mys i soffan mot att ge mig ut och springa. Vet inte riktigt hur jag tänkte, men hoppas att jag i efterhand åtminstone kommer vara nöjd med mitt beslut. Hoppas hinna svänga förbi gymmet med så man får lyft och kånka lite med... 

Fuuuuuuullt ös!  
  • ETSS

Har jobbat min sista dag på mitt yttepyttedeltidsjobb idag. Som vanligt betyder jobbdag träningsfri dag. Jag sitter i min soffa, har just ätit middag, helt vinfri, men trött.
    Kettlebellandet i går tog på.
    Jag ju en framtid, men det känns ändå lite som en epok går i graven och jag slutar nu prata med flera människor jag sett och pratat med regelbundet. Det är lite vemodigt när man ändrar på rutiner på något sätt.
    Vädret är vackert där jag bor men jag tvivlar på att jag kommer ut i kväll. Nå, jag har ju alltid i morgon, då ska tränasGlad

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-23 19:04:15 följande:
    Kettelbellandet....hihi
    Faktum var att det var en underbart rolig och ansträngande träningsform, men eftersom det var första gången i går är jag lite slut i kväll, men jag ska anmäla mig på mer Kettelbellande, var så säker Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-23 19:18:11 följande:
    Vi har också fått det som träningsform på gymmet. Man kanske skulle testa. Behöver man handskar?
    Jag har inga, men jag har fått som tips att skaffa mig handledsskydd när man svingar kulan så man inte skrubbar upp sig på handleder, men jag gillar att leva farligt så det blir inga för mig Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!