• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Aprilia1977 skrev 2011-08-18 16:56:02 följande:
    Rynkar på näsan

Säger inget, nu drar jag iväg till gymmet!

Puss och hej, leverpastej!

Äpple
    Tror jag gör som du Glad
  • ETSS

Stackars er sjuka {#emotions_dlg.flower}

Själv fick jag avbryta mitt överkroppspass då jag ökat vikterna, slet till lite dumt och en tidigare inflammerad nacke gjorde sig påmind. Körde några benövningar och gick sedan hem.
    Känns lite taskigt, men inflammationer ska man inte leka med. Hur gott än träningsvärk tar är detta något annat. Dock hoppas jag att det ska vara bättre i morgon så jag får träna igen, då är det för övrigt mest benen som ska tas så det borde gå bra.
    Vila, ta det lugnt och var rädda om er så ni snart blir friska igen Glad

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-19 10:24:29 följande:
    Idag är det en dålig dag. Jag har inte fått sova pga av bångstyrig dotter som surade nattetid och tidig morgon. Jag ser ut och känner mig därefter. Försöker uppbåda krafter för att ta mig till Ica Maxi med båda ungarna, men de trilskas och bråkar om kläder och dottern (igen) sätter sig ner och surar. På detta kände jag mig helt svimfärdig i hallen, antagligen pga sömnbrist och stress. Jag är innerligt glad att det är dags att börja arbeta för nu har jag varit hemma med barn i 3 (TRE) år i rad och hur mycket jag än älskar mina barn så behöver vi säras på. Jag exploderar snart!!! Enda gången jag kommer hemifrån är när jag lyckas smita till gymmet eller till köpcentrumet (sällan själv eftersom dottern vill med överallt). Sorry att jag tar upp en träningstråd med helt annat ämne, men jag behövde skriva av mig Kräks......*snyft*
    Jag har skrivit om avlivning av älskade husdjur och allt mellan himmel och jord på den här tråden, jag tror tråden är som livet, den har ett ämne, ibland handlar det om ämnet, ibland om allt annat Glad

Någonstans i världen måste man få avlasta sig lite om det man tycker är jobbigt, jag hoppas bara att din dag får fortsätta bättre än vad den börjat {#emotions_dlg.flower}
    Bra jobbat på benpressen! Längtar tills jag når dit Glad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-19 14:21:50 följande:
    Jag vågar inte tänka på hur mycket jag gått upp och jag vägrar ställa mig på vågen! Men säkert 3 kg....

Idag har jag bara lite småfeber, men träningen lär jag väl få skippa hur eller hur...,
    Sorry men ja. Promenad (inte power) går bra, påbyltad om du har kallt. Jag vet, det är tråkigt, men på det sättet får du i alla fall träna på riktigt fortare Glad
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-19 14:35:19 följande:
    Här blev det ingen träning idag. Sambon har bjudit ut mig. Så antar att det blir onyttigheter istället för träning :)
    Det är inte fy skam Glad Jag ska nog ha lite onyttgheter efter träningen Glad
  • ETSS

Styrketräningen avklarad för idag. Det blev ben och nedre delen av ryggen, resten blev överhoppat på grund av ond axel. Uppvärmning och nedtrappning på löpbandet. Nu är det helg och powerwalking imorgon och träning som vanligt på söndag.
    I övrigt bryter en själavårdande helg ut för fröken fräken. Här ska ätas kräftor, drickas lite vin, ha kroppsvård och klippas hår, här har köpts hårfärg, hon har lärorika och roliga böcker, god musik och Dexter säsong 4 på DVDn Glad
    Här passar något om en sund själ i en sund kropp eller något ditåt Glad

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-19 20:33:04 följande:
    Låter härligt. =)
    Ja.
    Det är ändå rätt gott att vara jag Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-20 10:07:32 följande:

..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!

Var lite seg innan min powerwalk med, kanske beroende på gårdagskvällens kräftkalas, men man piggnar allt till lite i friska luften Glad
    Här är det dessutom riktigt fint för årstiden, solen tittade fram lite och det var riktigt härligt Glad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-20 11:51:32 följande:
    Tredje träningsfria dagen! Klättrar snart på väggarna, men jag tänkte ta en lång promenad om en stund! Fortfarande ingen röst....
    Hoppas att du börjar höras IRL snart med, det måste vara svårt att inte kunna prata {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-20 15:27:30 följande:
    Ja, det är det! Man glömmer bort sig själv hela tiden. Jag har varit hes många gånger, men denna gång har jag verkligen tappat rösten totalt. Kan bara viska. Glömde och ringde mamma för en stund sedan. Hon hörde inte ett jota, utan bad mig gå in på facebookchatten istället Tur att man har föräldar som lever i it-samhället
    Sänder en kram. Ja, det är tur att vi har datorer och internet Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!