Träningsnördar - här samlas vi!
Säger inget, nu drar jag iväg till gymmet!
Puss och hej, leverpastej!
Stackars er sjuka
Själv fick jag avbryta mitt överkroppspass då jag ökat vikterna, slet till lite dumt och en tidigare inflammerad nacke gjorde sig påmind. Körde några benövningar och gick sedan hem.
Känns lite taskigt, men inflammationer ska man inte leka med. Hur gott än träningsvärk tar är detta något annat. Dock hoppas jag att det ska vara bättre i morgon så jag får träna igen, då är det för övrigt mest benen som ska tas så det borde gå bra.
Vila, ta det lugnt och var rädda om er så ni snart blir friska igen
Styrketräningen avklarad för idag. Det blev ben och nedre delen av ryggen, resten blev överhoppat på grund av ond axel. Uppvärmning och nedtrappning på löpbandet. Nu är det helg och powerwalking imorgon och träning som vanligt på söndag.
I övrigt bryter en själavårdande helg ut för fröken fräken. Här ska ätas kräftor, drickas lite vin, ha kroppsvård och klippas hår, här har köpts hårfärg, hon har lärorika och roliga böcker, god musik och Dexter säsong 4 på DVDn
Här passar något om en sund själ i en sund kropp eller något ditåt
..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!