Träningsnördar - här samlas vi!
Japp, det är chins jag menar, men jag tvivlar STARKT på att jag ens nästan fixar en enda :-S men man måste ju börja nånstans
Japp, det är chins jag menar, men jag tvivlar STARKT på att jag ens nästan fixar en enda :-S men man måste ju börja nånstans
Jag vill också åka till Ullared! Jag vill även ha städerska och åka till Thailand Nu har vi bestämt oss för att inte åka (till Thailand) och visst är det trist, men samtidigt skönt att ha bestämt sig. Slippa spara, eller iaf tänka på att inte slösa för mycket, kan vara skönt att slippa denna vinter.
Funderar på att göra en hälsoundersökning, bara för att få reda på "hur man mår". Jag har ingen kännbar/synbar anledning att göra en undersökning, men jag vill ändå. Maken tycker att jag är tokig. Är jag? Ska väl tillägga att han är en sån som inte bryr sig ett smack om sin hälsa (168cm/90kg) och rör sig minimalt.
Jag fattade inte riktigt vad du skrev där, MissKaos. Tyckte du hälsoundersökning är bortkastade pengar? Jag mår hur bra som helst men vill mest kolla värden osv.
Jag har träningsvärk från helvetet, kan knappt gå ner på huk. Sonen vill klättra på mig och gärna trampa runt i knät och det är smärtsamt, auch. Idag ska jag dessutom träffa min PT, vilket inte känns så lyckat med denna monstervärk, men det får gå
Idag var jag på gymmet och hade en träff med min PT. Tyvärr är jag inte så himla nöjd med besöket . När jag bokade tiden så uttryckte jag tydligt att jag ville få hjälp med att träna med hantlar. Programet hon hade satt ihop idag innehåll endast 2 övningar med fria vikter och resten var maskiner . Vad hände egentligen? Jag sa inget direkt utan överväger att helt enkelt inte följa upp besöket. Suck...
Jag har lite svårt för att inte äta mackor. Jag äter visserligen nyttigt bröd (kollar innehållsdekl noga) men ett tag tänkte jag försöka lägga ner brödätandet, men det verkar inte bli så
Amyways, är på G till gymmet. Jag har suttit och kollat igenom dagens träning (har ett litet schema från nätet) och det blir axlar, armar och..... ben (du milde) igen.
Jag äter dessa:
http://www.polarbrod.se/sortiment_13.aspx
Jag brukade äta Frökusar förr, men "Rågstyrka" känns nyttigare...om "känns" nu är ett bra mått
Trött och rejäl träningsvärk, seeeegt.