Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2013-12-13 10:56:57 följande:
    Känner för att döda. Vad som helst.
    Bf+6. Varit på ica. Lussefirande på dagis, blir trött på alla som frågar är det inte dax snart..
    Ska till jobbet i em på jul/Lussefirande.
    Är det inte dags snart?
  • Scratchy
    Fitness for life skrev 2013-12-20 15:31:37 följande:
    Hej hej! Tänkte hoppa på här om det går bra. Ska precis börja gymma igen efter att ha fått barn och vill inspireras och peppas med er!
    Välkommen!!!
  • Scratchy
    MissKaos skrev 2013-12-22 12:46:30 följande:
    LillaElsa ett par timmar gamma´l.

söt och mysig, men ul visadefel!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWW!!!
  • Scratchy
    Mollly skrev 2013-12-22 14:49:44 följande:
    Hej på er. Tänkte hoppa in här igen efter ett långt uppehåll med graviditet. Tösen är nu tre månader och jag har börjat träna. Jag har tränat i ca en månad nu.  Vad har ni för tips för att få bort fluffet kring  magen?
    Kul att se dig igen!

Har aldrig haft fluff runt magen så jag kan tyvärr inte tipsa dig. :-P Men allmän tråkig kardio och mycket core borde väl funka.
  • Scratchy
    Mollly skrev 2013-12-22 20:23:34 följande:
    Har du några bra tips på bra kardio?
    Reta upp grannens doberman.
  • Scratchy
    Mollly skrev 2013-12-22 20:23:34 följande:
    Har du några bra tips på bra kardio?
    Eller kör HIIT. Det bränner om du har begränsat med tid också.
  • Scratchy
    Mollly skrev 2013-12-23 09:32:38 följande:
    haha ja den är ilsk, så det skulle ju kunna funka. Flört
    Nu har jag ju aldrig varit i närheten av en ex-gravid kvinna, men jag har hört att mycket av fluffet är uttänjda magmuskler. Så jag tror att core-träningen ska gå före dobermannen.

HIIT är som sagt väldigt bra om du vill fokusera på att snabbt förändra spegelbilden.
  • Scratchy
    ander25k skrev 2013-12-23 11:51:36 följande:
    Tänkte ta och köra ett pass med fokus på armarna , så man inte orkar lyfta så mycket julmat till munnen , så Bickep/triceps och underarmar idag :) tror det är en bra metod för att slimma kroppen .
    Eller så kan man träna benen så att man inte orkar gå mer än en vända till julbordet.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!