• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Annika i Gbg skrev 2011-06-28 10:01:20 följande:
    Det var en period då jag power-walkade (svengelska!) till jobbet. Jag la in vanlig musik i mobilen, min favoritmusik. REM funkar väldigt bra t.ex! Lyssna igenom din egen musik och plocka ut bra rytmer. Precis som du säger så är det skönt att byta takt ibland. Gillar du svensk musik? Lyssna på Mats Westling, en göteborgskille med go takt och bra text.
    Ska testa, tack för tips :)
  • ETSS
    OnMyWay skrev 2011-06-28 20:09:01 följande:
    imorgon ska jag äntligen träna igen!!
    Grattis, själv har jag en träningsfri dag, lite tyvärr men vad göra?
  • ETSS
    OnMyWay skrev 2011-06-30 08:42:52 följande:
    det e bra att härda ut. konstigt att man ens kan längta eftar att få träna..

Jag måste erkänna en sak och hoppas att någon känner igen sig, jag tycker det är jätte jätte jobbigt att klä av sig påt fall gymmet och ställa sig i duschen. Känns som att 99,9% av alla tjejer där är helt perfekta. Förutom jag då som är den där 0.1 %, hahahahaha! 
    Ja, jag jobbar väldigt lite och har inte så mycket att göra att det stör, känns som en bra rutin att i mitt fall återuppta och jag tycker att det är roligt att använda kroppen :)
    Tränar än så länge bara utomhus med cykel och snabba promenader, har just kommit hem från en lite kortare cykeltur med tempo. Men snart ska jag skaffa gymkort, däremot kommer jag aldrig att uppnå någon perfektion, men jag behöver bli mindre lös i konturerna om du förstår vad jag menar Glad
  • ETSS

Har just varit ute och gjort mitt pass i skitväder. Hade ingen internetuppkoppling innan så jag kunde inte ens få peppning av er att ta mig ut, men nu är det gjort :)

• ETSS
    Amazina skrev 2011-07-02 09:49:12 följande:
    Bra jobbat! Vad blev det?
    Tackar :)
    Lite kortare cykeltur, tokfort, måste bli av med lite överskottsenergi :)
  • ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-07-02 09:54:12 följande:
    Duktig du är! Jag bangade mitt yoga-pass idag, vaknade med migrän... Visst känns det skönt nu när du gjort ditt!? 

Önskar er alla i tråden en fin lördag! 
    Men stackars med migrän, det är inte roligt. Hoppas du får en dräglig lördag ändå!
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-02 22:57:50 följande:
    Duktigt Var oxå ute och gick i regnet imorse, man blir så glad när man inte låter vädret trotsa en
    Tack, du med :)
    Jo det är sant, det är skönt sen. I dag hoppas jag att motivationen ska vara bättre, solen lyser vackert härGlad
  • ETSS

Ska bara meddela er att jag tar en liten holiday from reason, här ska ätas godis i kväll och has två dagars motionsledigt, sen blir det allvar igen och snart has det gymkort. Det är skönt att ta en liten vilopaus ibland :)

• ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-07-03 21:09:13 följande:
    Hej på er! Nu åker jag till syrran i Frankrike och är borta en vecka. Det ska bli underbart! Ha en fin vecka allihop, vi hörs!
    Ha det så härligt :)
  • ETSS
    Ponycorn skrev 2011-07-04 00:35:32 följande:
    oh jag är på! 
    Förresten välkommen, är rätt ny här själv och tar mig friheten att säga hej :)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!