Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag kör på whey 100% lactosefree eftersom jag är laktosintolerant :) choklad tycker jag är godast, blandar med vatten för att minska kcal eftersom jag kämpar med min vikt men det är helt klart godare med mjölk :)

• Gryndrömmen
    Tessou skrev 2011-08-17 18:30:01 följande:
    Gryndrömmen skrev 2011-08-17 17:40:47 följande:
    Jag kör på whey 100% lactosefree eftersom jag är laktosintolerant :) choklad tycker jag är godast, blandar med vatten för att minska kcal eftersom jag kämpar med min vikt men det är helt klart godare med mjölk :)
    Jag har ingen koll alls på proteinshake:ar (stavning?? ) finns det för mjökallergiker och glutenintoleranta?
    Detta kanske kan vara något? www.svensktkosttillskott.se/
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen

Hoppas du blir nöjd :) jag är på väg till gymmet, vaccinerade mig idag och fick rekommendationen att inte träna.. Men spinning borde väl funka?

• Gryndrömmen
    MissKaos skrev 2011-08-18 21:44:28 följande:
    Vad har du vaccinerat dig mot? Jag ger ifs bara influensavaccin men har alldrig hört ngt om en sådan rek. Det klart man kanske inte behöver köra biceps -det kan ju ömma i stick-stället..
    Det är Gardasil jag fått.. det blev spinning iaf, borde ju inte spela någon roll
  • Gryndrömmen
    Mollly skrev 2011-08-21 21:36:38 följande:
    Idag gick träningen super bra. Fasen så gött det kändes. Nu har jag käkat en god sallad och lite kesella. Snart dags att sova.
    Man mår så bra när det känns så Bra kämpat!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!