Träningsnördar - här samlas vi!
Godisråtta: Härligt Välkommen tillbaka! Ibland behöver batterierna laddas!
Godisråtta: Härligt Välkommen tillbaka! Ibland behöver batterierna laddas!
Hej på er! Hoppas ni har en bra fredag allihop
Hur ser er träningsdag ut?
Här blir det gymmet om en stund. Idag är det dags för rygg och biceps!
Hej på er! Igår hade jag min första träningsfria dag på 14 dagar. Jag var på 40-årsfest för en av mina jobbarkompisar, vilket innebar en del vin och även smörgåstårta, jordgubbstårta samt korvgrillning framåt nattkvisten! Inte nyttigt, med andra ord.,, Däremot förbrände jag nog en del kalorier eftersom det dansades i flera timmar. Svetten bokstavligt rann om mig
Trots alkohol igår mår jag relativt bra idag och framåt kvällen blir det ett ben och mag-pass.
Det blev faktiskt ingen träning för mig idag heller, trots att jag planerat att bege mig nu på kvällskvisten. Jag blev nämligen spontant hembjuden till en kompis på Sushi. Det är bland det godaste jag vet, så då kunde jag ju inte tacka nej
Två träningsfria dagar alltså, men i morgon är det åter till allvaret
Hej! Idag har jag spenderat större delen av dagen på stranden. Det var hur skönt som helst! Däremot glömde jag smörja in mig, så jag är blossande röd i ansiktet och över skuldrorna och överarmarna! Kvällens träningspass blev med andra ord ganska svettigt, eftersom jag var kokhet redan när jag började. Egentligen skulle jag ha kört ben, men eftersom jag varit ifrån träningen i två dagar kände jag att axlar, bröst och triceps var mer behövligt. Det blev lite omkastning med andra ord! Däremot kände jag mig ganska matt i kroppen, säkert på grund av lätt förhöjd kroppstemperatur, så det blev ett relativt lugnt träningspass. Vissa övningar körde jag på som vanligt, medan jag i andra sänkte vikten ett snäpp.
Vad duktiga vi är allihop, som kämpar på med träningen trots semestertider och sommarvärme Och Favete, är imponerad av att du kör så hårt som du gör, för värmen hos dig är bra mycket högre än här hemma i Sverige
Hej på er! Har haft ett par träningsfria dagar (så när som på en timmes powerwalk igår) med strandhäng istället. Ikväll körde jag dock ett ordentlgt rygg och bicepspass. Efter styrkan blev det även en timmes cykling på spinncykel. Var rejält svettig efteråt
I helgen har jag fullt upp, men ska försöka klämma in lite träning också. I nästa vecka åker jag nämligen till Sthlm och då lär det inte bli så mycket träning. Dock hade jag ändå tänkt packa med träningskläder, så kanske jag kan följa med min bror och träna på WorldClass, där han brukar hålla till. Dessutom har jag en bekant som jobbar som Pt på samma gym, så förhoppningsvis kan man fixa någon form av travelpass där.