Träningsnördar - här samlas vi!
Aprilia1977 skrev 2011-07-28 10:00:20 följande:
Skönt när det finns PT som verkligen är bra. Jag har hittills haft tre olika och kan säga att den förste (en man) har varit bland de bästa jag haft. De två andra har varit kvinnor. Den första av dem tror jag bara tänkte "pengar" och den andra ville se mig "trimmad" och "smal" innan hon ville hjälpa mig. Under fyra månader tränade jag 3 gånger med den sistnämnda. Men hon var en sjujäkel till att peppa en och ge råd och tips och fanns tillgänglig 24/11. Önskade dock mer träning med min PT.
Morgonpromenaden avklarad, frukost avklarad. Och laddar strax för att åka iväg och köra ett tungt pass ben (och rumpa), samt smyga på träningen med axlarna.
Om jag skulle behöva skulle jag kunna nå min pt när som. Mina pt-timmar är ren träningstid, resterande råd osv får jag utöver dem timmarna och det är ganska skönt. Har tränat med denna pt´n sen i mars och vi känner varandra väl nu.
Jag ska iväg till gymmet vid lunch och köra ett hårt cardio-intervallpass tänkte jag.. kan dock inte bestämma mig för om jag ska köra crosstrainer eller rodd..
Ha en skön runda på gymmet