• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • Prizzi

Ringring: det går jättebra :) men de sätter oss på prov ibland hihi. Men det är jättemysigt. De är snart 2 månader :)
    Mår du bra då? Det närmar sig för dig..!

• RingRing

nellanq precis blödningen ses som ett "kvitto" att kroppen blivit nedreglerad men det behöver inte vara en jätte blödning, min blödning kom på dag 11 har jag för mig och den var rätt så sparsam.

Prizzi härligt att allt går bra med era små jag mår väl relativt bra fortfarande får jag väl påstå, lite sd, halsbränna, foglossning osv. Vanliga graviditetskrämpor, jag hade föreställt mig att jag skulle må mycket sämre än vad jag gör vid denna tiden. Känns helt ofattbart att om ca 2 månader har vi 2 små barn här

• simple82

Hur många här har lyckats på pgd? Och tog de många ggr och ni andra hur många gånger har ni försökt?

• RingRing

Det är 3st här i tråden som antigen fått eller är gravida efter PGD (om jag inte minns fel).

Jag är gravid med tvillingar, kattflickan är gravid och prizzi har fått tvillingar. Jag och min man hade turen att lyckas på vårt 1:à försök.

• Kattflickan

Jag lyckades på mitt andra försök. Fick även svagt plus på mitt första försök men det var bara en sk biokemisk graviditet, supertidigt missfall.

• PD1984

Hej på er!!

Jag och min sambo har precis påbörjat allt.. Imorgon (idag) ska jag ta några prover eftersom det är min 3e mensdag. Är väldigt ny inom detta och har inte riktigt förstått hur allt går till..  

• Yrja M
    simple82 skrev 2012-10-01 20:15:05 följande:
    Hur många här har lyckats på pgd? Och tog de många ggr och ni andra hur många gånger har ni försökt?
    Jag har försökt en gång utan att lyckas. Fick dock ett svagt plus i början som sen försvann, precis som för Kattflickan.
  • Snuffan

Nu har jag sprayat i fyra dar, men har inte känt några biverkningar. Har ni andra märkt av något?
    Hur tänker ni kring att sätta tillbaka ett eller två ägg? 

• nellang

Snuffan - jag har sprayat i 11 dagar och känner knappt inget. Huvudvärk är det ända jag känner av. Väntar fortfarande på mensen och undrar om sprayen verkligen fungerar. Tänk om jag lutat huvudet fel, sprayat fel mm

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång