• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Jo de förstår jag, måste varit jobbigt med alla mediciner, men gud vilken lycka nu när de äntligen tog sig!!! =0))

• simple82

Någon som haft många ägg från början innan stimulering? Har ni blivit över stimulerade har ni fått ut många friska? Jag hade ca 15 ägg i måndags på varje sida..

• simple82

Har inte pcos vad jag vet el någon sagt i alla fall, de borde de ju märkt i så fall.. 30 äggblåsor ja.. Borde ju få ut mera ägg då.. Hon la mig på 150 ml el enheter el vad de heter i sprutor..

• simple82

Jaha okey.. Men de är inget de har hittat på mig el ens nämnt så de tror jag inte.. Borde de ju märkt nu med alla undersökningar?

• simple82

kattflickan nu funkade länken =0)) Du är en inspration, du är gravid och du va ändå svår stimulerad!! =0))

Yrja, jag hade inget pärlband och de va i olika stolekar alla, har gjort två vul och båda såg likadana ut.. Så då är de nog inte pco.. =) Hur många ägg fick du ut och hur många va friska och sjuka och allt sånt? =)

• simple82

Nellang, måste varit väldigt jobbigt.. Men skönt Huddinge ville snart igen så du själv kan avgöra bär ni vill igen så inte de stannar de i alla fall... Nästa gång kommer de gå kanon!! Vet de varför de blev så?

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång