IVF/PGD väntar på eller är igång
Jo de förstår jag, måste varit jobbigt med alla mediciner, men gud vilken lycka nu när de äntligen tog sig!!! =0))
Jo de förstår jag, måste varit jobbigt med alla mediciner, men gud vilken lycka nu när de äntligen tog sig!!! =0))
Gud ca kul de flesta verkar lyckas på andra försöket!! Spännande!!!
Någon som haft många ägg från början innan stimulering? Har ni blivit över stimulerade har ni fått ut många friska? Jag hade ca 15 ägg i måndags på varje sida..
Ingen som haft många?
Har inte pcos vad jag vet el någon sagt i alla fall, de borde de ju märkt i så fall.. 30 äggblåsor ja.. Borde ju få ut mera ägg då.. Hon la mig på 150 ml el enheter el vad de heter i sprutor..
Jaha okey.. Men de är inget de har hittat på mig el ens nämnt så de tror jag inte.. Borde de ju märkt nu med alla undersökningar?
kattflickan nu funkade länken =0)) Du är en inspration, du är gravid och du va ändå svår stimulerad!! =0))
Yrja, jag hade inget pärlband och de va i olika stolekar alla, har gjort två vul och båda såg likadana ut.. Så då är de nog inte pco.. =) Hur många ägg fick du ut och hur många va friska och sjuka och allt sånt? =)
Ulrika80: Gud va spännande!!! Lycka till!!
Hur går de för er tjejer? :)
Nellang, måste varit väldigt jobbigt.. Men skönt Huddinge ville snart igen så du själv kan avgöra bär ni vill igen så inte de stannar de i alla fall... Nästa gång kommer de gå kanon!! Vet de varför de blev så?