IVF/PGD väntar på eller är igång
Tack för ni finns tjejer!! Är så hemskt nervös inför måndag att vi ska missa nått el få ett nej.. :0(
Tack för ni finns tjejer!! Är så hemskt nervös inför måndag att vi ska missa nått el få ett nej.. :0(
Vore ju bra om de vore lagligt kolla allt i Sverige direkt.. Vi kommer göra kub om vi blir gravida just för extra kollen :)
Jo vi har remiss och ska på första besök på Huddinge.. Men vad jag förstått de kan de ändå säga nej trotts rekommendationer från genetiker och remiss från Gyn..
Tack för all pepp tjejer!!! Är de svårt hitta till de olika ställena??
Va kul wiggum!!!
Tez, lycka till följer dig med spänning!! :)
Får man veta resultatet av kub testet direkt när man är där? :)
Tack igen tjejer för att ni stöttar och svarar på alla dumma frågor, men är de några som förstår min oro är de ju ni.. tack tjejer =)
Snuffan, får man välja om man vill de? Vi kommer inte göra de utan enbart de andra vill inte riskera ett missfall pga de eftersom jag redan har stor risk för de när jag blir gravid..
Nu är de inte långt kvar till måndag... Och rädslan och glädjen är enorm...
Vet inte varför jag är så nervös... De är väll för att de faktiskt har sån makt att vill inte dom blir de inget.. Och bli nekad ivf har jag hört flera som blivit dock ej pgd och de läkarna vi träffat har sagt de är solklar pgd för oss.. Försöker tänka bra :)