Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Lillan: Lycka till med FET! Anemon: Tycker också att du ska ge ditt eget ägg chansen!
Lillan: Lycka till med FET! Anemon: Tycker också att du ska ge ditt eget ägg chansen!
Stort grattis till plusset NinaCamilla!!!
Lillan: Tummar hålls här med :)
Stort grattis Lillan!!!
NinaCamilla: Men usch vad jobbigt för er! Håller med Myra om att fortsätta hoppas för er skull eftersom det verkar vara osäkert vad det beror på. Varma tankar till dig NinaCamilla!!! Kram
NinaCamilla: Å vad sorgligt! Stora, varma kramar till er.
Jag knaprar på mina hormoner mot cellförändringarna och har återbesök den 11/4. Jag har haft kontakt med Danmark för ÄD men de har inte donatorer så att det räcker utan rekommenderade mig att vända mig till Finland. Fick inte ens ställa oss i kö i Danmark...
Zwillinge86: Vad skumt att det är olika besked... Vi vände oss till Danmark i första hand eftersom det är lättare för oss att ta oss dit. Kanske får ta en ny kontakt om inget av våra 16 embryon i frysen i Finland funkar. Fast vi har inte kommit så långt som till återföring någon gång än. Varken via IVF eller ÄD :(
Hej på er tjejer! Fick svar från sjukhuset idag på mina prover som togs vid operationen i julas... Tagit rätt lång tid på sig tycker jag. De visade iaf att jag hade en polyp i livmodern och att ingen ytterligare behandling är nödvändig. Har ju ätit hormoner sen dess och har återbesök till min vanliga gyn nästa fredag. Fortsätter väl med medicinen tills dess men har gott hopp om att vi sen kan sikta in oss på FET. Känns så himla skönt! Någon som haft en polyp någon gång? Vad jag förstår är det ofarligt?
Tack NinaCamilla! Min polyp togs väl antagligen bort i samband med min skrapning skulle jag tro...