• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Alltså det jag känner är väldigt svårtolkat... Jag vet liksom inte vad som är biverkningar av hormonerna ;) Ont i brösten, haft mkt huvudvärk, halsbränna, trött, mensmol i magen, ont i ryggslutet, aningen förstoppad (trevligt, inte!!!) och jag har drömt mkt! Bl.a. att jag är gravid :) Så jag skulle vilja säga att jag känner mig gravid men kan ju inte veta om det bara är biverkningarna...

• Proxima

Sen varierar det lite från dag till dag också. Ena dagen tänker jag att det absolut blir bebis i juli nästa år och nästa så känner jag mig uppgiven och vågar inte hoppas... Humöret går upp och ner minst sagt :(

• Proxima

Jag fick ett stort, fett plus!!!!!!! Tagit tre test varav ett digitalt och tiden stämmer också :) Så himla glad just nu!

• Proxima

JZ79, Allfrida & Anemon: Tack :) Det känns rätt overkligt just nu och jag har nog inte riktigt förstått det än... Det är över två år sen vi började försöka och nu är jag gravid! Håller tummarna för att detta lilla embryo vill stanna hela vägen fram.

• Proxima

Myra och blomman02: Tack så mycket :)

Å, vad spännande att ni är så många som är på G nu!!!! Kul att följa :)

• Proxima

Tack för grattis Sira! (Var ett par dar sen :)

Myra: Jag mådde jättebra av Progynonet! Mer sexlust, mindre aptit bl.a. Men jag fick huvudvärk... Sen när jag började med Crinone fick jag en hel drös med biverkningar som inte var lika roliga och framförallt väldigt trött!!!! Spännande att du är på G :)

• Proxima

Myra, Zwillinge. Allfrida, Anemon och JZ är på gång nu va? Stort lycka till :) Vilken ordning åker ni dit? Typ en i vecka? Hoppas på många plus i tråden och försöker smitta er med gravid-hormoner!!!! Redan vecka 6 här :) och jag ska boka VUL i början av dec och borde väl kontakta mödravården också antar jag, wiiiihooo :D

• Proxima

JZ 79: Håller tummarna jag med! Vad spännande att ni planerar att föra tillbaka två :) Vi hade också gjort det om vi fått två fina men nu blev det "bara" ett. Fast jag är jättenöjd ändå förstås :)

• Proxima

JZ79: Jag tog ingen spruta... Bara Progynon och Crinone :) Samma dos på båda sen start.

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011