30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
ÄL10-12/2 Tabbs
Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken
4/3 tm78
BIM
24-25/2 Tabbs
19/3 tm78
PLUS
11/2, JLD1979
GRAVID VECKA
v6, JLD1979
BF
121020, JLD1979
FÖDDA
Asså... jag känne rmig knappt gravid alls. Har återigen inga symtom, precis som sist. Enda som ger mig indikationer på det är tarmarna. De var lika knasiga förra gången när jag fick MF.
Igår åt jag en vanlig kycklingsallsd och hade riktigt ont i tarmarna i 5 tim efter det, Så nu vill jag inte äta längre. Jag håller mig till rostat bröd med messmör, bananer och nyponsoppa. Kulinariskt värre :P
Skulle kunna döda för en filé mignon el liknande. Sabla hungrig men vågar inte äta.
Å jag precis som CT11 undrar oxå över mötena på Odenplan?
Tack alla för de stödjande orden :)
Sorry att jag inte är så aktiv här just nu men har drabbats av grymma illamåenden och är mest som oftast dödstrött. Så just nu så sover jag el mår illa.
Tänker på er dock och hoppas att allt är så bra det bara kan vara med er
Lider med er och eran kamp med ÄL, stickor, temp, pms och all annan jävla skit man måste stå ut med när man försöker bli gravid. Önskar jag kunde göra nått å hjälpa er till ett plus. :(
Mitt illamående har gått fr illa till värre.
Vi fick se ett litet tickande hjärta. jag trodde jag var i v7+3 men de sa jag var i 6+5. Så blev tillbaka flyttad 5 dagar.
va fan... jag har ju redan gjort den tiden. Hade hellre flyttats fram en vecka
Så nu är jag lycklig. Lever just nu på det jag fick se. Sambon sa att det kändes overkligt. Förstår hur han menar. man som vet men som fattar inte ändå. Svårt att greppa. Men än är det tidigt så vi hoppas att detta får stanna kvar nu.
jag tror jag var magsjuk i helgen. Känner mig mycket bättre nu. tarmarna är lite i uppror än men nu har jag fått sug på kött och pommesfritt m café de paris sås så nu står den väldrillade karln i köket å lagar mat :)
Jag har nu ett så att säga grundliggande illamående som jag inte kan få bort m mina lergigan comp. Det sa läkaren var bra. Det är ett tecken på en stark graviditet. Så jag biter ihop å lever med illamåendet. Det brukar ju gå över för de flesta så jag hoppas det gör det för mig med snart :)
Kram på er!