• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tm, jag hade också betalat om jag vore dig. Ett halvår är ändå ett halvår. Ska hålla alla tummar och tår när det är dags. Ni är så värda att lyckas nu du och Tabbs. Tack för alla fina uppmuntrande ord också.

JLD, du måste uppdatera oss så fort du orkar. Tänker på dig!

• Draken

CT, bra att det känns bra! Se till att återhämta dig och sov ordentligt.

Ja, JLD, undrar också!

Vi har fått komma hem idag. Skönt men lite läskigt. Han har fått ett andningslarm då de egentligen inte släpper hem någon innan fyllda 35 veckor.

• Draken

Tack Tabbs, ja, det känns helt sjukt overkligt. Var ute med vagnen och funderade ett tag på om jag var barnvakt. Konstigt! Men är så lycklig. Förstår inte hur man kan älska någon så mycket.

Tänker mycket på JLD och undrar så hur det går?! Förstår självklart om man inte har tid att hänga här.

Mycket som händer nu i oktober såg jag i listan. Spännande!

Har ni haft en bra helg?

• Draken

Snöuggla, åh vad underbart! 2121 gram! Lite komiskt att min lilla kille väger mindre och är utanför magen. :) I vilket fall klarar de sig väldigt bra i den veckan och med den vikten så ni kan iaf känna den tryggheten trots sammandragningarna.

• Draken

CT, då får ni samma spänning som vi vid förlossningen...men det spelar ju ingen roll. Man vill inte ha något annat än det man får iaf.

• Draken

Snöuggla, han vägde 2050 i måndags och vi har ny vägning idag så jag hoppas över 2100 nu...

CT, Levaxin är tyroideahormoner som ges vid hypotyreos (tyroidea

• Draken

Men vad knäppt det blev. Hade skrivit en lång harang om Levaxin och så kom bara början med...blev ju lite konstigt. Aja, bra att du fyllde på Tabbs. Tyroideahormonen styr enkelt sagt ämnesomsättningen och det kan påverka fertiliteten...som Tabbs också skrev.

• Draken

Ja, Tm, håller också tummar och tår för att det ändå tagit sig!

• Draken

Snöuggla, vet precis hur det är att vara plikttrogen men du får tänka att det är någon annan som är viktigare nu. Jag jobbade och körde tom gruppträningspass dagen innan vi lades in på förlossningen. Körde rätt mycket mån-lör veckorna innan också. Kommer aldrig få svar på om det var därför han kom tidigare men skulle jag levt om veckorna innan hade jag INTE jobbat så mycket och skitit i allt vad plikttrogen heter. Tror att sammandragningarna är ett tecken på att man ska lugna ner sig och om man inte gör det är risken för prematurfödsel rätt stor. Bara en liten reflektion...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?