30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Usch, vad drygt med foglossning. Tränar du fortfarande?
Usch, vad drygt med foglossning. Tränar du fortfarande?
Bra jobbat
Har du möjlighet att träna vattengympa någonstans? Grymt för foglossning.
Håller tummar och tår! Kram
Då tar vi nästa noja då... Jag har mitt VUL imorgon. Är då i vecka 19. Har fortfarande inte fått någon mage och börjar undra om det verkligen är som det ska...
Tack CT! Det är lite lättare att vara på andra sidan...
Blir lite snabbskrivet nu...
Tabbs, jag lider med dig men håller med tm, plusset kan ju komma senare! Som jag brukar skriva, så länge det inte kommer blod finns det hopp.
Kom precis från RUL. Det såg bra ut! Om ni vill se bild kan jag lägga upp den lite senare.
Håller tummarna för dig Tabbs iaf!
Oj, vad stor bilden blev...aja...
Åh, ibland känner jag mig lite dum som lägger upp bilder och skriver saker om graviditeten när Tabbs och tm inte är gravida än men jag hoppas ni förstår att jag känner med er och hoppas och önskar allt jag bara kan att ni sitter där med ett fint plus som håller hela vägen asap.
Ok, men, bara att man vet ju själv hur jobbigt det är att varje månad hoppas så på ett plus och alla som blir gravida hit och dit. Förstår verkligen att ni inte läser barnvagnstjafset...
Jag önskar jag hade en mirakelkur åt er.
Fy vilken regnhelg! Å tråkigt med fotbollen...blääää-uuuurk...
Tack för alla fina ord om bilden.
Tabbs, tråkigt med mensen. Ok, jag ska försöka att inte känna mig dum men det sitter nog djupt rotat för att man vet hur det är. Har du några roliga midsommarplaner att se fram emot?
JLD, vad skönt att allt är klart med försäljning. Har du hittat några sneakers? Du kan ju kolla på Sneakers'n'stuff annars www.sneakersnstuff.se
CT, håller med övriga, skönt att det gick bra att berätta. Man gruvar sig så innan.
Tack för tråden. Det finns fler som nojar sig över liten mage... Gud jag ska fota så ska ni få se...då lär ingen i den tråden tycka att hon har en liten mage...
TM, jaaaa, nu är det din tur för tusan. Hoppas akupunkturen kickade igång det ordentligt.