• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Jo dagens test får man nog ta som ett positivt test...

men vågar inte ta ngra grattis än...vill se en bra stegring o att det digitala visar oxå..
    tar en dag i taget nu, eller eg en timme i taget typ..räknar inte med ngt utan är halvt om halvt inställd på att det kommer skita sig när som...har fortf orangebruna flytningar tex:( har inte sagt ngt till sambon än, känns onödigt på ngt vis...så jag väntar o ser lite hur det går helt enkelt...

• Tabbs2

Haha va ni e goa:)
    SJÄLVKLART testar jag imorrn igen;) OCH berättar för er! va fasen ni e ju faktiskt de enda som vet ngt än;)

CT såg att du har vändingsförsök på fre! Spännande;) hoppas det funkar! Vad är planen annars?

• Tabbs2

Jvla bajsskit rent ut sagt... Testet svagare idag igen:( detta går ju inte åt rätt håll:( Gick o la mig igen o ligger kvar än...skiter i mitt dåliga samvete för jobbet...jag pallar faan inte..

• Tabbs2

Idag är testet nästan helt blankt igen... Så nu hoppas jag att jag börjar blöda snart så vi kan gå vidare... CT skönt att vändningsförsöket gick bra:)

• Tabbs2

Ct det låter grymt jobbigt!
    Kan dom inte sätta igång eller ngt (snitt?) eller vad säger dom?
    Man blir ju helt nojjig jhu!
    Håller tummarna att bebis piggnar på sig idag!!

Ego- har börjar blöda idag så nu är det på väg ut iaf..skönt...
    ska försöka ladda om...

• Tabbs2

CT: Håller tummarna stenhårt att allt går fint och att bebis mår bra!!!

Tänker på dig!

Kram!

• Tabbs2

Åh vad spännande CT:) Är det jobbigt? (dum fråga jag vet...) hoppas lille vill komma snart!!

• Tabbs2

STOORT STORT GRATTIS! Underbart CT:)
    Känns d som du övervann din rädsla? Hoppas du känner dig nöjd för du har varit grym!!! 

Har de sagt ngt om varför hon va så lugn i magen?

Grattis igen o lycka till med den lilla!

Kram kram     

• Tabbs2

Tjingeling- välkommen hit:)
    usch låter inge vidare med x o operation o grejer...Men som de andra sagt så verkar du ju bli gravid ganska lätt iaf så snart ska du se att det både sitter rätt och vill stanna kvar:)
    Antar att du får tidigt VUL nästa graviditet för att se att det sitter rätt o så?

O d där att kroppen krånglar skriver jag under på:) alltid är det ngt nytt som dyker upp så fort man trodde man hade koll o varit med om allt!

CT- hur går det nu?

Ha en superbr ahelg alla!

• Tabbs2

Draken- det känns ändå rätt ok... blöder fortfarande som bara den men men...har ju läkarbesök på tisdag "att se framemot"..
    Blir mer o mer övertygad om att det är immunologiska orsaker som spökar..o att vi inte kommer att lyckas utan behandling mot det...men står än så länge fast vid planen som är IVF, om första försöket misslyckas äker vi till Aten för att få immunbehandling inför 2:a IVF:en...naturligtvis kör vi på hemma så länge o hoppas på mirakel...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?