• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Spännande! Vad tror du själv?

• Draken

Åh, jag förstår så hur du känner. Det kommer gå så bra. Kram

• Draken

Åh, vad skönt att höra CT! Jag har suttit och uppdaterat var 10:nde minut.
    Jag har också bakåtlutad livmoder. En del säger att magen kommer börja puta lite senare för oss. För mig stämmer det iaf så här långt...
    Hur ska ni fira idag?

• Draken

CT, du har exakt samma BF som en kompis till mig :D (onödigt vetande)

Tm, snart BIM. Hur känner du dig?

• Draken
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 3-5/5 Tabbs 
    ca 25/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower}  
    ca 18/5 Tabbs 
    ca 11/5 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v16 JLD1979 
    v14 Draken 
    v9 Snöuggla
    v9 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121026, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder 
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)
    121215 CT

BabyFÖDDABaby
  • Draken

Tabbs, jag röstar också för nidblödningGlad De kan ju se väldigt annorlunda.

Tm, om du kan hålla dig, testa på fredag. Man får testa sitt psyke lite på köpet...

JLD, hur går det med bilderna *nyfiken*? Vill gissa ju!

• Draken

Tabbs, om du känner minsta oro kanske det vore skönt att boka en gyntid? Jag tror absolut inte att något är fel men att ha det svart på vitt gör ju att man kan slappna av.

En del fick veta direkt...(svårt för en partyprisse att dölja). Jag ville berätta för mina närmsta vänner för de vet ändå allt, medgång som motgång... Jobbet är jag lite tudelad med. Det är så tidigt än och jag vill inte att de räknar bort mig till hösten...

• Draken

TM, ja, trist med gravtestet men positivt om ni får en utredningstid snart.

Tabbs, bra att du ringde. :D

JLD, ok då...tänkte nämligen att man kan gissa när man ser fostret på sidan. Alla har en könspapill som man kan se i Nupptider. Är vinkeln mer än 30% tyder det på en kille. Under 30% (och mer parallell mot ryggraden) tyder det på en tjej. Önskar att jag inte visste det då vi inte vill veta kön men som tur är ligger vår lilla med benet i vägen...

Om du är skrockfull kan du göra "The baking soda test". Ha i bikarbonat i en mugg och kissa i burken. Skummar det

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?