• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

CT, jag hade precis så med symptomen som kom och gick.

Om du vill se en stegring är inte CB-digital speciellt bra. Det är ju ett jäkla spann på 2-3 veckor...

Håller med Tabbs, boka ett VUL om 2-3 veckor så kommer du känna dig lugnare.

Njut av Paris! :D

• Draken

CT, blod känns ju aldrig kul men behöver ju inte betyda vare sig bu eller bä. Har det hänt något mer sedan i morse eller har det stannat av?

Finns inte en chans att en lång promenad kan framkalla ett missfall som inte hade hänt ändå.

• Draken

Jag förstår dig verkligen. Symptom kommer och går som sagt och flytningar kan man ju ha som gravid. Jag hade en brun och fick panik men allt såg ju bra ut på VUL. :)

Hade du inte tyckt att det vore skönt med ett VUL snart för att lugna dig lite? Du får ju göra ett till i vecka 11-14 om du gör KUB.

Tack, jag mår rätt ok nu. Inte så mkt illamående.

Är du hemma igen?

• Draken

Ja, just det. Jag skulle ju skriva att det är väldigt positivt att det har stannat av också :D

• Draken

Alltid! (försök till support alltså...)
    Försök njuta lite nu :)
    Kram

• Draken

Tm, kul med en lyckad festSkål Haha, ja, sliten i dagarna tre brukar betyda att det varit riktigt skoj. 

CT, undrar också hur det gått?    

• Draken

JLD, KUB/NUPP idag va? Gud så spännande. Du får uppdatera oss. 

Tabbs, hur mår du?  

• Draken
    HjärtaÄLHjärta
    ca 5-7/4 Tabbs
    ca 21-23/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 21/4 Tabbs  
    ca 7/5 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid
    v13 JLD1979
    v11 Draken
    v 6 CT11

Nalle BF Nalle
    121026, JLD1979

BabyFÖDDABaby
  • Draken

Skönt att höra att det inte kommit något mer CT. Vad skönt med ett tidigt VUL. Du ska se att du ser ett tickande hjärta på måndagGlad

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?