30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Inte jag heller...
Inte jag heller...
Åh, håller tummarna CT. När vågar du testa?
Ja, glad påsk för tusan :D
Åh vad spännande! :)
Har du test hemma till imorgon?
Vad säger känslan? :)
De gånger jag fått plus har jag inte haft ett enda symptom, bara en bra känsla :)
CT, testar du? (nyfiken i en strut och hoppas...)
JLD, hur mår du? Ska du göra KUB-test?
Du kan nog ha dem ett tag. Vad skönt med ett KUB inbokat då får du ju se den lilla :D
Jadu, har börjat må lite halvilla. Känner mig typ bakis. Bläää!!! Vet att det inte är någon garanti för så var det i mitt MA sist också så jag nojar mig fortfarande...
CT, jaaaaaaaaaa! Jag hade det på känn :) Vilka bra baciller det finns här :D
JLD, jag mår säkert inte lika som du men jag har också fått en smärre depression. Från att ha tränat 5-6 dagar i veckan går jag bara promenader och jag har lovat mig själv att fortsätta med det åtminstone till v 12. :( Skulle antagligen inte heller orka med det här igen om det skiter sig. Vi får kämpa helt enkelt.
Nej, nu ska jag glädjas med CT istället. :D Grattis som tusan.
Tm, jag känner igen mig så i den där känslan. Man vill glädjas med andra men kan inte riktigt...och då blir man såklart besviken på sig själv för att man känner så...
Och du, man kan ju inte vara misslyckad pga något man inte kan göra något åt
Tabbs, ja, det går ju upp och ner. Jag försökte analysera sönder varför jag två gånger kunde se hjärtljud i vecka 6+ för att sedan leda till MA...och det troligaste var väl något genetiskt fel...men jag försökte iaf minimera riskerna och slutade träna och tog 1/4 albyl minor den här gången. Tiden får väl utvisa hur det går...och vad det beror på kommer förbli ett mysterium, men det känns iaf bättre.
Nu har ju dina varit tidigare vilket KANSKE skulle kunna tyda på immun el cirkulatoriskt... Det kan inte vara värt att testa 1/4 albyl minor fr ÄL?
CT, ska du inte uppdatera listan? Det har ju smittat förr