30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Draken: Tack för tiset.
Usch vilken tråkig helg det har varit. Regnat non-stop. Inte haft lust med nått faktiskt. Undrar om man orkar ge sig på att baka snabba frallor... eller nått.
Draken: Tack för tiset.
Usch vilken tråkig helg det har varit. Regnat non-stop. Inte haft lust med nått faktiskt. Undrar om man orkar ge sig på att baka snabba frallor... eller nått.
CT: Lycka till med körkort. Kommer gå bra ska du se
Draken: Du har en liten mage men visst är det en babymage. Jag skulle kunna döda för din kropp. Måste ta tag i träningen efter Förlossningen och komma ned till min trivselvikt igen. TYcker inte alls om att ha gått upp ca 8kg nu i v 24- Å så är jag galet söt och kolhydratsugen.
35-åringen: Beklagar din mormors bortgång. Tycker du gör helt rätt i att ta till vara tiden med din farmor. Family first
Tabbs: Hejja ÄL och så håller vi tummarna för att det blir en liten vårbebis nästa år i gruppen .
TM: Hoppas du får en fin vecka ute i skärgårn!
Snöuggla: Du har ju RUL snart. Gud så spännande!
Midsommar var helt ok. Är på landet än men imorgon bär det av mot ullared. Vi sover på hotell till onsd för att då kunna hänga på låset på gekås när det öppnar på onsd morgon.
Har ju inte köpt en pinal till junior än och har en låååång shoppinglista med mig nu.
Kommer lägga upp bilder på vad jag köpt så att ni kan få se vad som finns där sedan då jag behöver allt fr kläder, babygym till termometer och babyvakt.
Gekås var kanon. Köpt allt å lite till. Inte hunnit fota det än. Ska göra de så ni får se.
Hämtade ut en gravidbox fr barnens hus igår. Gud så kul de va att öppna. Som ett barn på julafton var jag
Nu ska jag försöka komma i en bikini :-/
Har äntligen fått tummen ur och fotat de mesta bebiskläder och saker som vi köpte på Gekås. Tänkte ifall att ni får för er att åka dit och undrar vad som finns och vad priserna ligger på så får ni en fingervisning
agapegirlsworld.blogspot.se/
När vi höll på å försöka så sa min gyn åt mig att inte dricka mer än 3 koppar kaffe/dag. 1kopp = 1,5dl kaffe.
Nu när jag är gravid så dricker jag inte mer än det heller då det inte rekomenderas. Så kaffe kan nog ställa till det och läkare har misstänkt det men har nu direkta studier som stödjer deras misstankar.
Tabbs och 35åringen: Förstår att ni känner som ni gör. Tycker ni är tappra som inte ger upp utan kämpar på. *kram*
Draken: Inte beställt än men vet 5 st vänner som gjort de. Ska beställa när mannens semester är slut så jag är hemma i stan när vagnen å allt levereras.
Var på Tittut igår. 3D/4D UL. Helt otroligt asså.
För den som vill kika så finns de här: agapegirlsworld.blogspot.com
Har för mig att nån här var nyfiken på vad jag hade skrivit upp på min shoppinglista inför min resa tll GeKås.
Här kommer shoppinglistan:
Bodyn
byxor
pyjamas
munktröja/tjocktröja
strumpor
fleece overall
overall
regnskydd till vagnen
nappflaskor
skedar
babygym