• Anonym (arg o sarad)

Hur "hämnas" bäst pa ett ex..

Jag är sa arg pa min f.d pojkvän, han har behandlat mig som skit och jag har gjort sa jävla mkt för honom... och han har bara fatt mig o ma daligt pa flera sätt och nu när jag fatt nog vill jag att inte bara att han ska komma undan med en sur tjej typ. Jag vill att han ska fa "lida".. ja pratar saklart "bara" förnedring sasom han förnedrat mig och inte na hemskare än sa typ.. men VAD kan man göra för na bra. Han bor inte pa samma ställe som mig sa ja undrar om man kan göra nat via nätet eller sa för o förnedra det aset ordentligt nu. 

Kan man skicka han ett datavirus som förstör hans dator (som JAG köpt at honom när vi var ihop), han fick en telefon av mig, den har jag redan spärrat..  men ja vill ända förnedra honom inför andra pa na vis...

Kan ni komma pa na taskigt man kan göra mot nan som behandlat en som skit. Han ska inte fa göra det och sen ga o ma bra med sig själv bara..  

• Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..
  • Gissa
    Anonym (arg o sarad) skrev 2011-05-31 19:41:42 följande:
    skiter i om det är slut, det är sättet han lurat mig hela tiden och han ska helt enkelt inte komma undan och ma bra med sig själv när han gjort som han gjort. Han ska drabbas negativt ocksa..
    Tycker du inte att du har slösat nog med energi på honom allaredan?
    Lägg din tid på annat, sånt där har du inte tid med

Bästa hämnden är att skita i honom, sånt retar folk till vansinne.
    Börjar du trassla så bekräftar du bara att han fortfarande finns i dina tankar. 
  • Anonym (live)

Bästa hämnden är att leva lyckligt och skita i honom. Ägna honom inga fler tankar, han är inte värd det!

• Themis

Den bästa hämnden är att leva lycklig i alla sina dagar.

Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others to live as one wishes to live. ~Oscar Wilde~
  • Nyfiken gul

Den bästa hämden är den som sköter sig själv.

med tanke på hur han behandlat dig, tror du verkligen att han bryr sig om det du eventuellt får till som hämd? Skulle inte tro det.

Istället är han snarare road av det du håller på med för tro mig han vet exakt vad du sysslar med - och han lyckas återigen förnedra dig genom att bara hånle åt dig.

Det är exakt det här han vill - och du spelar honom rätt i händerna.

Vill du ha det nöjet att han får sista ordet igen?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Skit i honom! Gå vidare i ditt liv. Se till att bli lycklig igen. Bästa hämnden plus att du blir lycklig. The robbed that smiles steeles something from the thief.

• Thalis

Det absolut bästa hämnden är att glömma honom!!!!
    Likgiltighet sårar mer än ilska och hat!

Mamma till A, A, A och V.
  • sextiotalist

Som många andra skriver, den bästa hämnden är att resa sig, stolt gå vidare och inte ägna en tanke åt honom, varken i ord eller handling.

Radera ut honom ur ditt liv och bli lycklig.

• Anonym (räkskal)

räkskalen i gardinstången är väl en mytomspunnen klassiker för hämd? Luktar riktigt illa och svårt att hitta...

• Anonym (sanna)

Jag äggade min exsambos nya lägenhet. barnsligt, omoget, men faaan vad mycket bättre jag mådde!!!
    (orsak: han tappade behärskningen vid ett tillfälle och misshandlade mig, så han åkte ut dagen efter.)

• canina
    Anonym (live) skrev 2011-05-31 19:59:44 följande:
    Bästa hämnden är att leva lyckligt och skita i honom. Ägna honom inga fler tankar, han är inte värd det!
    jag håller med dig (live) helt klart den bästa hämnden att visa att du mår bra å klarar dig utan honom att du till och med mår bättre utan honom, ser han de då svider de nog i hans hjärta.

Det kan vara svårt att lämna hämnd kännslan, men när du gjort det så har du den rätta hämnden i din "hand" din lycka.

Lycka till
Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..