• Anonym

Hur "hämnas" bäst pa ett ex..

Skit i honom! Gå vidare i ditt liv. Se till att bli lycklig igen. Bästa hämnden plus att du blir lycklig. The robbed that smiles steeles something from the thief.

• Anonym
    Anonym (Jag med) skrev 2011-06-01 00:00:52 följande:
    pissa i hans dator etc.
    kan ha varit den bästa "hämnd" (även om det bara var i tankarna) jag läst om hah :D

det bästa är väl att fantisera om det ts ...men om du nu måste..kan du väl lägga ut hans nummer i en annons på typ blocket och sälja ett wii (eller nåt annat som många vill ha) för en billig peng, han kommer garanterat bli nerringd. eller på nån sexannonssajt, men vet inte hur ofta folk vågar ringa på såna:)
  • Anonym

Jag skulle säga att bästa sättet att hämnas på sitt ex är att satsa stort på sitt eget välmående, träna, få ur dig frustration och må så sjukt jäkla bra att det är uppenbart att du gått vidare i livet och är lycklig med det (till slut kommer du må bra).

Skit samma i om han aldrig kanske kommer få reda på hur fantastiskt bra du mår utan honom - det kommer kännas bra att inför dig själv kunna erkänna att du faktiskt mår fantastiskt bra och då kommer du inte längre fokusera på honom. Och skulle det bli så att han faktiskt får reda på hur grymt bra ditt liv är så är det en väldigt trevlig bonus?:P

• Anonym

Gnid in hans ytterdörr med hundskit.

Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..