• Anonym (arg o sarad)

Hur "hämnas" bäst pa ett ex..

Jag är sa arg pa min f.d pojkvän, han har behandlat mig som skit och jag har gjort sa jävla mkt för honom... och han har bara fatt mig o ma daligt pa flera sätt och nu när jag fatt nog vill jag att inte bara att han ska komma undan med en sur tjej typ. Jag vill att han ska fa "lida".. ja pratar saklart "bara" förnedring sasom han förnedrat mig och inte na hemskare än sa typ.. men VAD kan man göra för na bra. Han bor inte pa samma ställe som mig sa ja undrar om man kan göra nat via nätet eller sa för o förnedra det aset ordentligt nu. 

Kan man skicka han ett datavirus som förstör hans dator (som JAG köpt at honom när vi var ihop), han fick en telefon av mig, den har jag redan spärrat..  men ja vill ända förnedra honom inför andra pa na vis...

Kan ni komma pa na taskigt man kan göra mot nan som behandlat en som skit. Han ska inte fa göra det och sen ga o ma bra med sig själv bara..  

• Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..
  • Polly S

så länge du hämnas vinner han eftersom du sänker dig till hans nivå och ger honom makten att påverka dig.

strunta i honom och lev ditt liv, bli lycklig istället.

• Anonym (arg o sarad)
    Polly S skrev 2011-05-31 19:34:31 följande:

så länge du hämnas vinner han eftersom du sänker dig till hans nivå och ger honom makten att påverka dig.

Nää har gjort sa mkt för honom o fatt inget tillbaka och nat ska jag göra som far han o inse att man inte kan behandla mig hur som helst... 
  • Polly S
    Anonym (arg o sarad) skrev 2011-05-31 19:35:47 följande:
    Nää har gjort sa mkt för honom o fatt inget tillbaka och nat ska jag göra som far han o inse att man inte kan behandla mig hur som helst... 
    men det är ju slut?
    allt som har skett har redan skett, du har redan låtit honom behandla dig så, det är ju inget att göra åt nu.
  • Svanungen
    Polly S skrev 2011-05-31 19:34:31 följande:

Jag hller med. varför sänka sig till samma nivå? Dessutom kan dina hämder vändas mot dig och det blir ännu värre för dig.
  • Ultima
    Anonym (arg o sarad) skrev 2011-05-31 19:35:47 följande:
    Det bästa du kan göra att att visa att du mår bättre utan honom och klarar dig toppenbra! 

Lägg ner hämndtankar, du kommer inte må bättre av det, släpp det! 
  • Anonym (arg o sarad)
    Polly S skrev 2011-05-31 19:36:56 följande:
    men det är ju slut?
    allt som har skett har redan skett, du har redan låtit honom behandla dig så, det är ju inget att göra åt nu.
    skiter i om det är slut, det är sättet han lurat mig hela tiden och han ska helt enkelt inte komma undan och ma bra med sig själv när han gjort som han gjort. Han ska drabbas negativt ocksa..
  • requiem

Ta dig samman kvinna. Ingen idé att hämnas. Det är bara omoget och pinsamt. Lägg din energi på att komma över han i stället.

• Anonym (??)

usch vad pinsam du är :-/ ta och skärp till dig. Ni två verkar ju lika goda kålsupare. Kamma dig och gå vidare med livet eller va en lika stor skit som han... välj själv.

• Anonym (huvudet högt)

Bästa hämnden är att rakryggat och med huvudet högt gå vidare och inte se tillbaka och finna lyckan tillsammans med någon annan. Att hoppa ner i sandlådan vinner man inget på i längden.

• Jisa

Om han är ett sånt svin kan du trösta dig med att han förmodligen inte alls mår bra i sig själv även om det verkar så. Sviniga personer har ofta kaos inombords.

Gå vidare istället

Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..