Inlägg från: Anonym (arg o sarad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (arg o sarad)

Hur "hämnas" bäst pa ett ex..

Jag är sa arg pa min f.d pojkvän, han har behandlat mig som skit och jag har gjort sa jävla mkt för honom... och han har bara fatt mig o ma daligt pa flera sätt och nu när jag fatt nog vill jag att inte bara att han ska komma undan med en sur tjej typ. Jag vill att han ska fa "lida".. ja pratar saklart "bara" förnedring sasom han förnedrat mig och inte na hemskare än sa typ.. men VAD kan man göra för na bra. Han bor inte pa samma ställe som mig sa ja undrar om man kan göra nat via nätet eller sa för o förnedra det aset ordentligt nu. 

Kan man skicka han ett datavirus som förstör hans dator (som JAG köpt at honom när vi var ihop), han fick en telefon av mig, den har jag redan spärrat..  men ja vill ända förnedra honom inför andra pa na vis...

Kan ni komma pa na taskigt man kan göra mot nan som behandlat en som skit. Han ska inte fa göra det och sen ga o ma bra med sig själv bara..  

• Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..
  • Anonym (arg o sarad)
    Polly S skrev 2011-05-31 19:34:31 följande:

så länge du hämnas vinner han eftersom du sänker dig till hans nivå och ger honom makten att påverka dig.

strunta i honom och lev ditt liv, bli lycklig istället.

Nää har gjort sa mkt för honom o fatt inget tillbaka och nat ska jag göra som far han o inse att man inte kan behandla mig hur som helst... 
  • Anonym (arg o sarad)
    Polly S skrev 2011-05-31 19:36:56 följande:
    men det är ju slut?
    allt som har skett har redan skett, du har redan låtit honom behandla dig så, det är ju inget att göra åt nu.
    skiter i om det är slut, det är sättet han lurat mig hela tiden och han ska helt enkelt inte komma undan och ma bra med sig själv när han gjort som han gjort. Han ska drabbas negativt ocksa..
  • Anonym (arg o sarad)

Igar skrev jag ett argt "brev" till honom som jag dock inte skickade... där jag sa precis vad ja tyckte om honom. Den jäveln är som en jävla prostituerad, han har ju utnyttjat mig bara för pengarna. Men hur faaaan kan man vara med nagon BARA för pengarna d övergar mitt förstand... 

Ska nog faktiskt bara ignorera honom, han lär inte bry sig oavsett vad jag gör men ända känner jag hur jag ruvar pa lite hämnd...  

Har gratit sa mkt tidigare att jag liksom kommit förbi det värsta och nu är jag mest ARG och känner hur jag fatt nog.

• Anonym (arg o sarad)
    Anonym (finurlig...) skrev 2011-06-01 08:22:57 följande:

Kolla på Flashback, där finns lååånga trådar om hämd. Även hur du skickar virus om du nu bestämmer dej för det...

Personligen tycker jag att lite hämd....bara så lagom att man känner att man får upprättelse....kan vara skönt.

Har han bil förresten ??

Nej han har ingen bil, och vad skönt med nagon som förstar hur jag tänker... skulle gärna ge han ett litet virus i datorn sa den kraschar totalt (för det var JAG som betalade den) för kan ja inte ta tillbaka den da kan ja förstöra den!! Känner mig sa ARG.
Svar på tråden Hur "hämnas" bäst pa ett ex..