Monchichi skrev 2012-02-11 13:00:11 följande:
Trollmamma till 4: Grattis i efterskott till J! Hurra! Hur har han det med mat och mage nu för tiden? Jag jobbar ju heltid nu och har svårt att ses tyvärr. Har du något jobb på gång i augusti eller letar du jobb? För visst sökte du jobb när du var gravid?
Jag tror säkert också att du kommer in i jobbet fort när du väl börjar. Det gjorde iaf jag. Det tråkigaste är ju att lämna barnen hemma och själv gå iväg hela dagen. Jag jobbar för övrigt på samma ställe som du nu, har fått uppdrag där som jag trivs mycket bra med!
Ha det så bra alla!
Tack
J äter lite bättre men vi har kommit på att han gillar inte att svälja så det är möjligt att han har någon form av sväljfobi.. Sen hatar han att bli kladdig om fingrarna vilket hämmar hans matintag dessvärre!
Jag letar fortfarande efter jobb men svårt att finna något just nu.. Jag ska ner till arbetsförmedlingen och skriva om mitt CV samt meddela när jag kan börja jobba
Min sambo kan ta ut föräldraledighet om det dyker upp nåt jobb innan dagisstart i augusti.. Förhoppningsvis så finns det plats på dagis i augusti men det kan tydligen vara svårt sa dem när jag ringde till placeringsassistenterna..
Har ni dagisplats?
Va skönt att jobba men förstår att det känns motigt att gå iväg när alla är hemma! Kram
Linny79 skrev 2012-02-14 13:07:38 följande:
Hej tjejer!
Dante blev 1 år här förra fredagen... Herregud! Vi kalasade för fulla muggar!På söndag fyller min stora 6 år! Då blir det kalas igen! =)
Hoppas ni alla mår bra!
Kram på er!
Grattis till D i efterskott
Å grattis till eran stora som fyller snart oxå
Hur är det med ditt ansikte Linny? Har det blivit bra nu? Kram
Linny79 skrev 2012-02-14 13:11:45 följande:
Mina barn kommer vara med i Västerås tidning på lördag eftersom de fyllt/fyller år.. Har lagt in den här bilden
Söt va!? Inte så lätt att fånga båda på bild!
Fin bild