Inlägg från: DonaAna |Visa alla inlägg
  • DonaAna

Fortsättning - nu som mammor allihop

Känner solist i Enköping, fast hon kanske kan tänka sig att åka. Kan nog förmedla kontakt om du vill.

Hoppas ni alla får en härlig midsommar!!! Vi åker till mina föräldrars sommarstuga och firar med familjen, mysigt!

• DonaAna

Jag ses gärna nu i veckan om det är fler som kan. Förutom 3-mån kontroll på ons em har vi inget för oss. Sista veckan som maken jobbar. : )

• DonaAna

Parkeringen/entrén kl 11 då? Jag har knallgrön vagn... Också svår att missa! ; )

• DonaAna

Så var sprutorna avklarade, det gick superbra! Första sa han inte ett knäpp, rynkade bara pannan lite. Den andra brukar ju svida och har var ledsen ett par minuter men sen gick det över. Skönt, nu hoppas jag att han slipper feber ikväll, är ju varmt nog ändå kan man tycka...

65 lång och 6126 tung, ungefär som jag trodde.

• DonaAna

Instämmer, det var jättemysigt att träffas!

Vi köpte en liten pool till Arvid som han och jag provade på kvällen (vi har varmvatten även i utekranen så hade ljummet vatten). Han var lite skeptisk först men gillade det efter en stund! Skönt att svalka ner sig lite.

• DonaAna

Vad kul att det funkar bra med smakisarna! Tänkte börja så smått i augusti. Fast han fick faktiskt smaka pyttelite glass förra veckan...

I morgon har vi dop, har förberett det mesta nu men det blir väl ändå hektiskt i morgon fm. Målar mina naglar nu och sen ska skrutten bada. Många som inte kan komma pga semestrar och sjukdom men vi blir väl runt 35 med alla barn. Känns lite lagom.

Ha det så skönt alla!

• DonaAna

Vi beställde våra smörgåstårtor på en restaurang här i Skultuna. Goda men lite dyra (69 kr per bit för räkvarianten).

Kan säga att det var mycket uppskattat med smörgåstårta och inte "bara fika". : )

Lycka till på söndag, hoppas ni får en fin dag. Vi ska in till stan idag och byta ett par doppresenter som Arvid fick dubbelt av.

Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop