Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:26:34 följande:
    #128, #596, #653. Dina Blueblood-citat är dock borttagna.
    Som sagt Jaded tyck vad du vill om mig och jag menar det verkligen men jag tänker inte svälja det.
    Tycker bara det är intressant att samma människor som anser att man inte har ansvar för andras känslor själva blir så sura, arga och sårade över vad andra tycker om deras ämne som ligger dem varmt om hjärtat.....
    Men vad skrev jag som upprörde dig? Du förstår ju att man är än mindre seriös i den tråden än här

Fast ja, jag anser att dina åsikter kring familjärt knull är rätt obehagliga och äckliga, likaså ditt sätt att uttrycka dessa åsikter i den specifika frågan.
    Det måste du kunna ta.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:35:47 följande:
    Jag bryr mig inte om man är mindre seriös i den tråden än här. Jag har aldrig någonsin skrivit något nedvärderane till dig och JA, du har en hel del åsikter/beteende som jag tycker är åt skogen fel men det är inte mitt problem.

Det får du tycka om du vill men jag tänker inte svälja det. Du får tycka vad du vill om mig men där tar det slut. Jag är inte tvungen att "prata" med någon som tycker jag är äcklig bara för att jag tycker kusingifte är helt OK.
    Ja, jag har haft sex med min kusin. Min fasters barnbarn så nu kan du få upp din middag. 

(Har ALDRIG skrivit att jag tycker syskonsex är OK för min del. Jag skrev bara att vad andra gör är ingenting jag behöver bry mig om.)
    Men VAD har jag skrivit som nedvärderat dig? HUR har jag nedvärderat dig? Min blotta åsikt att något du gjort och tydligen älskat, inte är okej?

Jaha.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 21:48:40 följande:
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife
    Yes i pray that u do love meeeee...

*får orgasm*
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-18 21:51:25 följande:
    Ta mig ! Ta mig ! *hoppar upp och ned *
    Såklart, du är redan en del av mitt harem. Tagen ganska ofta är du också Oskyldig
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...