Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-18 19:18:48 följande:
    Smoothies är också gott !

Jag vägde 95 KG Förvånad när jag var gravid med nr ( fick akut havandeskapsförgiftning och blåste upp som en ballong ).. kan då påpeka att jag vägde 53kg innan ...

hahhahahahaha OMG !
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-18 19:20:28 följande:
    På mig ? du tänker väl alltid på MIG ?
    Ja och särskilt när jag står i duschen som för t ex endast en kort stund sedan. Skäms
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-18 19:21:24 följande:
    det blev två av mig ... Jag var mycket snygg kan jag tillägga eftersom även näsa och läppar svullnade ...

Free silicon!
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-18 19:25:42 följande:
    verkligen ! Helt bisarrt !

Men jag slapp bristningar iallafall och var tillbaka i matchvikt snabbt så lite schysst var mother nature iallafall ...
    Du är så snuskigt snygg, det vet jag nog!
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 19:45:05 följande:
    Jag hatar inte dig. Jag blev bara så chockad, besviken och sårad men det behöver du inte bry dig om Jaded. Jag är ändå bara en anonym medlem här på FL och mina känslor är ändå ingenting du ansvarar för. Ingen viktig alls.
    Men varföööööör?

Jag bryr mig jättemycket.
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-05-18 20:26:30 följande:
    Nu har jag köket fullt av karlar, nån som vill ha en?
    Verkligen inte. Men tack!

Har du alltså öppnat den där bordellen äntligen? Drömmer
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-05-18 20:30:59 följande:
    Jag funderar på det iaf! Nu när de är så många här kanske man kan göra sig en hacka. Men är du säker att du inte ska ha en? Du får kompispris
    Asså kompispris... ptja! Har du några ND:are där? I svart förpackning? Förvånad
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 21:13:10 följande:
    Äh, låt det va. Jag har börjat förstå att folk inte behöver ta hänsyn till mina känslor. Det är helt okej men jag behöver inte svälja det.
    Fattar inte ens vad problemet är. Kusinknullet?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...