Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Så nu har jag fått ur mig allt jag ville säga. *Nöjd*

Vad händer här?

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I

Åh Velour ska du få en katt? Aaaaaaaaaw, vill också ha en katt men ska få en hund i julklapp.

• I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-17 18:10:08 följande:
    Rose, Dorian tycker att sexualitet och reproduktion inte har något samband. Det är vad som pågår. Dock inte i denna tråd.
    Kan bli svårt med det ja om det är mellan två män eller två kvinnor.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 18:23:38 följande:
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
    Nja, min lille är superallergisk mot katter. Tyvärr. Hundar går tydligen bra. Förstår inte. Läkaren sa att det kanske är något med lukten/saliven som han inte tåler men hundar går bra. Längtar tills jag får min lilla sötnos.

Vad är det för något? Alltså katten? En hona eller hane?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:24:44 följande:
    Men brudar!!!!!

Vad är era problem med Blueblood!?
    Han är helt klart en av mina favoriter på listan.
    Du kan ha honom för dig själv.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:32:43 följande:
    En ljuscreme hankatt Fast vi måste kastrera honom inom ett år, stackaren...

Synd med allergin så du inte kan skaffa dig en katt, men så länge du njuter av hundar också så är det ju bra  
    Ja om du vill ha honom som innekatt annars blir dom lätt deprimerade om dom är utekatter och inte får ja-vad-heter-det när det gäller djur? Löpa?

Har haft katt när jag var liten. En norsk skogskatt som hette Málos. Älskade den katten.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:34:01 följande:
    Hehe, ja där tänkte vi lika. Skulle alla gånger välja Druid istället för BB.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:41:25 följande:
    Äsch ni förstår honom inte helt enkelt...
    Nej, finns ju ingenting att förstå. Ekar toooooooooooooooooooooooooooooomt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:40:41 följande:
    Norska skogskatter är så vackra! Hade du henne ända tills hon dog eller?

Mmm, det är för hans eget "bästa" som jag måste kastrera honom. Såhär är det, kattmamman bodde hos en gammal och blev gravid. När hon födde kattungarna kunde inte tanten ta hand om dem alla, men istället för att döda dem eller något annat bad hon ett katthärbärge att ta hand om kattfamiljen i hopp om att folk skulle köpa kattungarna. När alla kattungar har hittat hem ska kattmamman steriliseras och återvändas till tanten.

Så nu har vi köpt en av kattungarna. Då ingår det i kontraktet att vi måste kastrera kattungen samt märka honom med nåt serienummer och sedan ge informationen om kastrering och "numrering" till katthärbärget. 
    Hehe, du tog för givet att det var en hon va? Det var en han. Jag mådde så dålig och hade hög feber så jag förstod inte när pappa sa att det var en han. Stackaren fick heta malos. Ja, det är också en sorglig historia.

Aha, då förstår jag. Det är ju bra att kastrera katten då slipper du sura grannar som gnäller om att din katt har gjort deras katt på smällen. Hände mig massooooooooor av gånger. Hur är det man säger? Sådant hund sådant matte eller hur går den?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-17 20:45:25 följande:
    Jag fattade ingenting i detta inlägg...
    Äh, låt det va. Inget viktigt ändå. En idiot som skulle göra sig lustig över kusingifte.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...