Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
Nej, Jag tycker inte det är OK att ha sex där alla partner inte är med på det MEN fortfarande är det inte jag som ska döma handlingen. Jag har inte rätt till. Det må vara moralisk fel att ha sex med djur men det får den personen ta itu med sitt samvete och rättfärdiga sin handling inför sig själv, sin gud/religion/what ever. Förstår inte hur man kunde tolka det jag skrev så in i helvetes fel men har man en IQ som är lägre än rumstemperatur så. Sorgligt...
Djur och människor är inte lika mycket värda. Den som säger annat är naiv. Jag vill inte säga mindre värda då det blir fel. Med mindre värda menar man att man behandlar djur illa vilket inte är vad jag tycker. Jag tycker vi är olika mycket värda.
Säger det en gång till: Vill andra döma en moralisk handling så be my guest. Jag får/vill inte göra det. Det är inte upp till mig. Jag tycker en hel del beteende är moralisk fuckt up men så länge det inte bryter mot lagen så är det inte mitt problem.
"Den som är utan synd må kasta första stenen." Jag är långt ifrån syndfri och att börja döma andras moraliska handlingar skulle kännas så fel.
Hyckleri är det värsta som finns enligt mig men som sagt vill andra göra det så vasegod.