Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Det finns ingen annan FLare som du Skarpis, och det menar jag verkligen. Klart jag saknat dig.

En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-09-04 18:42:04 följande:

Men sluta, du har ju mig gratis Oskyldig
    Förvånad

Solig

Kyss
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:43:28 följande:
    Men de ballar ju alltid ut i pajkastning. Vi kan prova på lerbrottning du och jag istället. Vad sägs om det?

Ja ok för din skull. Det är inte mer än rättvist att du får vinna något också.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:48:41 följande:
    Vilken giftig tunga du har fått. Du råkar inte vara skorpion?

Fått? Jag har bara varit trött på sistone.

{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:51:12 följande:
    På så vis. Vad beror denna trötthet på då? Kan jag kanske hjälpa dig, måhända genom att göra dig ett huvud kortare (jag måste ju göra skäl för mitt nick).

Ja tack! Har försökt få igång en rasdiskussion med en annan (man) som bara lägger sig platt på direkten (nej, inte du Beaver). Jag skulle uppskatta lite motstånd, och du brukar ju vara ståndaktig om än aningen huvudlös. ;)
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:56:56 följande:
    Sa du att du har huvudlöss?

Nej då, men angående etnicitet och diverse annat så tillhör ju du de som trots våra olika ståndpunkter, trots allt tycks kunna blicka bortom horisonten en smula.

Vad sägs om att du och jag köper en ö någonstans och startar en egen etnicitet?

Frestande, men jag måste tänka på att föra arabsläktet vidare.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:59:44 följande:
    Men halva etniciteten är ju arabisk. Svennearaber från Svennerabien. Vi skulle skapa en riktig dynasti. Kanske kolonisera hela jordklotet och premiera de med vår bakgrund. I historieböckerna skulle vi bli omtalade oftare än Alexander den store och dylika småkejsare tillsammans!
    Du har verkligen tänkt på allt...

Ok då, men då tar vi en halvö istället för någon ö nå'nstans. Greppa yxan och grensla kamelen, så far vi! 
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 19:04:55 följande:
    Oh, att kuka omkring på en kamel är ju bara vad jag alltid har velat göra! Men först måste vi gifta oss och avla fram en blodslinje som skola bli större än självaste Abrahams!

Nu måste jag rusa iväg dock. Sayonara!

Det går inte, jag har redan lovat bort mig till Bävern. Det blir väl bara du och kamelen är jag rädd... Det var bara en dröm Skarpis, bara en dröm...
  • Noun

Hej Rose! Glad

Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-09-04 19:28:08 följande:

Glad
    Såklart!

Skarprättare och jag är som ett gammalt gift par som sover med kniven under kudden. ;) 
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...