På så vis. Vad beror denna trötthet på då? Kan jag kanske hjälpa dig, måhända genom att göra dig ett huvud kortare (jag måste ju göra skäl för mitt nick).
Ja tack! Har försökt få igång en rasdiskussion med en annan (man) som bara lägger sig platt på direkten (nej, inte du Beaver). Jag skulle uppskatta lite motstånd, och du brukar ju vara ståndaktig om än aningen huvudlös. ;)
Nej då, men angående etnicitet och diverse annat så tillhör ju du de som trots våra olika ståndpunkter, trots allt tycks kunna blicka bortom horisonten en smula.
Vad sägs om att du och jag köper en ö någonstans och startar en egen etnicitet?
Frestande, men jag måste tänka på att föra arabsläktet vidare.
Men halva etniciteten är ju arabisk. Svennearaber från Svennerabien. Vi skulle skapa en riktig dynasti. Kanske kolonisera hela jordklotet och premiera de med vår bakgrund. I historieböckerna skulle vi bli omtalade oftare än Alexander den store och dylika småkejsare tillsammans!
Du har verkligen tänkt på allt...
Ok då, men då tar vi en halvö istället för någon ö nå'nstans. Greppa yxan och grensla kamelen, så far vi!
Oh, att kuka omkring på en kamel är ju bara vad jag alltid har velat göra! Men först måste vi gifta oss och avla fram en blodslinje som skola bli större än självaste Abrahams!
Nu måste jag rusa iväg dock. Sayonara!
Det går inte, jag har redan lovat bort mig till Bävern. Det blir väl bara du och kamelen är jag rädd... Det var bara en dröm Skarpis, bara en dröm...