Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 12:05:55 följande:
    Hahaha ja visst gör man inte det!?

Han omges av någon slags...ogenomtränglig aura som bara "the special woman" kan penetrera.
    Medans andra män är som ett öppet hus liksom.  

Yes!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

Mycket konstnärligt NG Skrattande

En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

">

Många män blir det... ;) 
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-08-31 23:35:25 följande:
    Är det umm, bara jag som tycker att den här är bra?  Katt

" target="_blank">

"> 

Ja?
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-01 15:19:23 följande:
    Ja? Tycker du att den är dålig Balis? Förvånad

ja
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-09-01 16:13:38 följande:
    Den är helt underbar.....

?????
    Skarprättare skrev 2011-08-31 23:35:25 följande:
    Är det umm, bara jag som tycker att den här är bra?  Katt

" target="_blank">

"> 

Trodde jag inte om dig!

Flört
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-09-02 16:21:22 följande:
    Jag har sagt åt min man flera gånger att han borde börja fnaska, han skulle kunna tjäna hur mkt pengar som helst

Vad kostar 1 timme?
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:21:12 följande:
    Du kan säkert få kompispris ska du se.

Var har du varit? Avstängd igen?
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:31:00 följande:
    Klart jag inte har varit avstängd. Har du saknat mig?

Nej inte alls... och ja trots allt.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-04 18:34:42 följande:
    Trots allt? Trots att vad . . . du tror att jag vill mörda sex miljoner judar och bomba Mecka med en last grisfötter eller liknande? Bakis då, jag trodde att du på-nätet-kände-mig bättre än så. Jag känner mig djupt förnärmad, men även något smickrad av de senare orden i din korta mening.
    Jag har inte saknat din rasmedvetenhet, men jag måste erkänna att jag verkligen saknar diskussionerna om rasrenhet. Flört
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...