Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-08-16 10:36:15 följande:
    Kyss

Vad har hänt med sidfoten? Förvånad

Ha ha ha  
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

Jag blev faster inatt! En gosse! Bra, för det är för få killar i familjen. :)

En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-16 10:38:44 följande:
    Hehehehe, jag bytte efter kaoset som råder i Iran angående internetavstängningen.

Ja det där... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:14:36 följande:
    Nackskott på kvinnor som har utländska män?

Brukar du läsa på Flashback? Det kommer en del galna trådar på FL ibland, men om du vill kan jag länka dig till minst 10 trådar på flashback, med åsikter som jag inte anser har en plats i vårt moderna samhälle.

Handlar om allt från pedofiler, snubbar som drömmer om att våldta, massor av trådar om "negrer" och rent ut sagt asrasistiska trådar.

Det är inte svårt att behandla sina medmänniskor med lite respekt. Online eller IRL.
    Sitter man och är så hatisk på nätet, som många är, vågar jag påstå att man inte mår helt ok. Därför är flashback obehagligt.      
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 14:01:54 följande:
    Halloj där. Är du tillbaka? Kyss

JAAAA!!!!! Kyss

"Tillbaka" till FL skulle jag inte kalla det- men hemma!    Solig

Nu ska jag hämta mina fisar, men jag loggar in igen senare. :) 
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 14:07:31 följande:
    Välkommen tillbax. Nalle

Tack!Hjärta
  • Noun

Jag tror jag är kär i Zebran! Drömmer

Underbara människan... Drömmer 

Vad gör ni?   

• Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-31 11:48:27 följande:
    Det är du inte ensam om. Ställ dig i kö.

Inget, är på jobbet och ska snart gå på lunch.

Kö? Vad är det..?

Allvarligt talat, jag blir helt varm när jag tänker på att det finns sådana människor! SkämsDrömmer  
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 11:56:42 följande:

Ja Zebran är imponerande
    Jag har till och med tackat honom för att han har förökat sig och spridit sina underbara gener haha...

Skrikandes

Är han tillåten att ta en tredje fru? Flört 
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 12:02:21 följande:
    Tredje?
    Haha jag vågar inte flörta med Zebran. He's all yours, fast du måste kanske slåss med Rose... 

Nej jag törs inte heller... :P
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...