Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:42:07 följande:
    Bra

Man blir liksom så här efter att ha hängt i alla SD-trådar i år.
    Jag kan inte debattera längre, har totalt tappat intresset och kan inte komma med några vettiga argument. Sitter bara oh dummar mig numera..
  • MrsAssault

Alltså jag skulle baka chokladrutor men glömde köpa florsocker Gråter kan man använda vanligt socker i glasyren eller blir det nasty?

• MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:47:33 följande:
    Det kan verkligen inte göra!

Men har du vispgrädde? Och choklad? För du ska inte ens ha nåt jävla flörsocker.
    Ja jag har grädde och choklad, alla recept jag hittat står det att man ska ha florsocker i glasyren, ska man inte det?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 22:48:43 följande:
    Nej, det går inte. Det måste vara florsocker annars blir det hårt. Har du ingen blockchoklad hemma? Smält den och häll på. Blir lika bra.
    Aha men det har jag ju, räcker det att smälta den bara? Jag har ett recept där det står att man ska ha choklad OCH florsocker
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:49:42 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-07 22:48:38 följande:
    Ja jag har grädde och choklad, alla recept jag hittat står det att man ska ha florsocker i glasyren, ska man inte det?
    Du ska göra Leila Lindholms kärleksmums! Tro mig.
    Ok!
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:52:02 följande:
    Snälla....

Okej. Glasyr.
    Typ en halv dl vispgrädde i kastullisen. Bli varmt. I med 100 gram eller om det var mer kanske, fin choklad. Rör runt. I med nån msk espresso.

Molto bene. Det enda som blir hårt är kärleken hos den man matar detta med sen.
    okej sweet, tack
  • MrsAssault

Fast nu ser jag att klockan snart är 23, kanske är lite crazy att börja baka nu. Gör det nog imorrn istället haha

• MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:55:27 följande:
    Ja lyssna inte på det där avundsjuka haggorna. Du ska lyssna på mig! Detta blir INTE dåligt, det blir så sjukt bra att du kommer vilja hälla ut ditt floriga socker i toaletten

Men rör hela tiden, på låg värme!
    Kyss
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...