Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Alltså jag kan egentligen donera hela mig för jag är fan perfekt

• MrsAssault
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-06 15:21:19 följande:
    Men va fan!!
    jag tittar in så sällan på fl numera och hade sånna förhoppningar om att denna tråd skulle bjuda på såväl
    elaka påhopp som motvillig sexuell spänning men vad ser jag? För tredje gången på rad! En massa jävla snällt småmys!! Seriöst det måste ju finnas folk som inte tål er och vill ge er en straffomgång (oralt såklart det är ju trots allt ett familjelivsforum).
    Det har varit nassar här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror jag..
  • MrsAssault
    fisförnäm skrev 2011-05-06 20:30:16 följande:
    Är du säker på att du snackar med rätt person? Eller har du gjort övertolkningar av mina argument gällande invandring? Jag tror på sistnämnda och du är för ignorant att ta till dig invandringskritiska argument.
    Jag har liksom varit off i ett år typ och har missat dig totalt, vem är du och hur ska jag hantera dig? Är du "invandrare är korkade och kriminella", "jag vägrar sluta säga neger/negerboll" eller "svenskarna kommer att utrotas av islam"?
  • MrsAssault
    TheCoopers skrev 2011-05-06 21:02:51 följande:
    Fel alla män slipper straff när de våldtar i Sverige .
    Nä jag läste just i en tråd att afrikaner som våldtar blir dömda till utvisning men om de kommer från oroliga länder så kan de inte utvisas och därför slipper de straff. Värsta smarta systemet!!!!!!!!
  • MrsAssault
    fisförnäm skrev 2011-05-06 21:10:12 följande:
    Nä, jag är väl lite sådär tråkigt seriös i en oseriös tråd, kanske?
    ge fan i det
  • MrsAssault
    TheCoopers skrev 2011-05-06 21:21:10 följande:
    Jag har turen att jobba på ett ställe där det är premierat att vara ett original . Många högljudda , halvt galna men mestadels förbannat glada och roliga ! Dessutom ... öppna sinnen !

Jag har sedan tidig skolålder hamnat i många diskussioner med mina lärare pga mitt ifrågsättande av deras material , åsikter osv . Särskilt min samhällskunskapslärare på högstadiet .. han gillade VERKLIGEN inte mig och gjorde det väldigt klart för mig och alla andra i klassen . Han mobbade mig .. vuxna karln .. men jag stod på mig och på avslutningen skrev han en ursäkt i min bok hahah den har jag fortfarande kvar .

Så mina åsikter gillas ju knappast alltid , men det är en härlig känsla att våga stå för den man är och vad man tycker  !
    Låter som du jobbar i kollektivtrafiken
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:10:34 följande:
    Jag ska nog göra ett "Hur pervers är du" quiz.
     Undra vem som skulle vinna?
    Jag skulle vinna
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...