Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:13:12 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 21:11:42 följande:
    Oskyldig
    Tråkigt att se att ni alla gissar fel. Jag ska dock ge mig själv en klapp på axel för min manipulativa förmåga.

Mrs, en ren slump att du ramlade in nu?
    äh jag sitter och läser bara och orkar inte skriva ngt för datorn ligger så illa till och min otroligt dampiga karl måste ha uppmärksamhet hela tiden, såfort han ser att jag skriver så ska han prata och störa
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-05-07 21:17:07 följande:
    Kan inte fatta att du gått och gift dig ens!!
    Det är inte många som fattar det men det var ganska hastigt och ganska mkt mer strategiskt än kärlek, han hade UT genom en annan brud och jag vägrade gå i den fällan igen
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-05-07 21:23:32 följande:
    Prata? Obestämd

Man måste hålla dem kort! Visa vart skåpet ska stå! Eller.... hette det vart k*ken ska stå? Obestämd

*kämpar med språket*
    Min man är en extremt uppmärksamhetskrävande diva med världens största ego som måste matas med uppskattning och idoldyrkan dygnet runt. Jag går med på detta eftersom han är utrustad med den vackraste och mest kompetenta penis jag någonsin haft äran att smaka. Sån är jag.
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-05-07 21:32:11 följande:
    Vad är pervers med det? Obestämd

(Grattis!)
    Nä det var inte perverst alls haha men jag skulle kunna berätta andra historier om jag vågade
  • MrsAssault
    Noun skrev 2011-05-07 21:41:05 följande:
    ja, vill du ha pokal får du lätta på hjärtat!
    Okej, i alla mina våta drömmar är jag man och knullar tjejer, när jag onanerar fantiserar jag om att min man knullar unga späda blondiner..

Jag är hetero men gillar att slicka fitta och klämma på bröst

öööh det finns mer men jag är helt jävla asexuell nu när jag är på smällen så jag kommer inte på mer haha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:52:52 följande:
    Du vinner ingen pokal med det där...

Kan vin bli gammalt?
    Ja det kan det!
  • MrsAssault

Alltså det där är det enda jag kan skriva öppet, vi har gjort helt sjuka grejer. Min man är galet pervers också och vi är sexmissbrukare båda två

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:04:35 följande:
    Men hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta hr jag framför mig. Har stått i en öppnad, igenkorkad flaska på diskbänken i en vecka.
    Bra?
    Inte bra?

Hur surt är surt?
    Vin smakar ju alltid...vin...
    Alltså när det är gammalt smakar det mer vinäger än vin och är skitäckligt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:11:06 följande:
    Vad snackar Jaded och Mannen om?
    Vet inte.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...