• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    fisförnäm skrev 2011-05-04 17:29:00 följande:
    ...men ibland blir det för mycket. Punchlinen var att ni "bär på sanningen", håll det till det.
    Jag vet inte om du är underhållen av någon slags illusion att du kan tala om för mig vad jag ska hålla mig till?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:37:05 följande:
    Well med dagens teknologi, laptops och iphones, går det hur bra som helst att existera både IRL och på nätet. That's the beauty of it!
    Det måste ju finnas tillräckligt med hjärnceller för att kunna klara av flera saker samtidigt.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • fisförnäm
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-04 17:34:44 följande:
    Hej! Nej jag håller om oftast en låg profil känner inte att jag behöver gapa på och kräva en massa utrymme som så många andra, sen så är ofta debatterna här väldigt enformiga och ytterst sällan givande.
    Hej själv tror inte att jag har sett dig heller.
    Jamen ibland kan det vara skönt och bara luta sig tillbaka och se på. Förstår vad du menar även om jag är relativt ny i forumet, vilket är nog därför du ej sett mig.
  • Familjeliivsfinastenick
    Mandi74 skrev 2011-05-04 17:37:01 följande:

Hahahaha.. nu ja, men inte förr.

Jajjaja menar i de så kallade seriösa delarna av forumet.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:38:40 följande:
    Det måste ju finnas tillräckligt med hjärnceller för att kunna klara av flera saker samtidigt.
    Min laptop följer mig everywhere I go...

Just nu lagar jag mat, i köket, med min lappis!
    Det är ju på den spotify finns liksom...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:40:42 följande:
    Min laptop följer mig everywhere I go...

Just nu lagar jag mat, i köket, med min lappis!
    Det är ju på den spotify finns liksom...
    Samma här.

Är också i köket och lagar mat samtidigt som jag lyssnar på youtube. Är stamkund på youtube. Någon som vill veta vad jag lyssnar på?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:37:42 följande:
    Tjaba

Ja, majoriteten av tjejerna här itråden besitter förmågan att kunna skoja till det ibland vettu.
    Dessutom lär det ju vara sånt du sysslar med i vanliga fall IRL.
    Haha "Skoj" kan man ju disskutera.

Absolut. Efter en vild kväll på parken för att sedan sitta i MCdonalds och spela lite basshunter i mobilen - där har du höjdpunkten en lördagsnatt
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:38:30 följande:
    Jag vet inte om du är underhållen av någon slags illusion att du kan tala om för mig vad jag ska hålla mig till?
    Oj! Träffade jag en öm punkt?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:42:22 följande:
    Samma här.

Är också i köket och lagar mat samtidigt som jag lyssnar på youtube. Är stamkund på youtube. Någon som vill veta vad jag lyssnar på?
    Nej jag vill inte börja bråka om musik.
    Varje gång musik diskuteras, blir jag sur.
    Jag har en oerhört snäv och enligt mannen vi båda vill ligga med, "anal" musiksmak.

Jag är en musiksnobb som inte accepterar vilken skit som helst.
    Så länka inte någon skitmusik.

Puss
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...