• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-04 17:22:31 följande:
    Se där jag är totalt oförstående. Du då Rose i detta samanhang räknas du som PK eller PI för visst är du både högerorienterad politisk och lite *host* smått islamkritisk?
    Jag har inte fått svar på den frågan. Har ju alla tre gupperna emot mig. Är nöjd med att inte tillhöra någon av grupperna men känner mig mer nära PK:iterna sen vad dom själva anser vet jag inte.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:24:48 följande:
    Jag har inte fått svar på den frågan. Har ju alla tre gupperna emot mig. Är nöjd med att inte tillhöra någon av grupperna men känner mig mer nära PK:iterna sen vad dom själva anser vet jag inte.
    Du och jag då? Hur vi än träta passar ju ingen av oss in någonstans åtminstone... Cool
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:24:48 följande:
    Du Rose, är inte PK någonstans...
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:13:43 följande:
    Nej det är så sant så, ett väl utvecklat sinne för humor hör ihop med hög intelligens.
    ...men ibland blir det för mycket. Punchlinen var att ni "bär på sanningen", håll det till det.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 17:26:21 följande:
    Du och jag då? Hur vi än träta passar ju ingen av oss in någonstans åtminstone... Cool
    Ja, du har också samma problem. Vi två kan ju inte heller bilda en grupp.
  • Mandi74
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:27:01 följande:
    Nej - de normala kan multitaska.
    Det oxå.. fast dom gör det irl om dagarna.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 17:27:24 följande:
    Du Rose, är inte PK någonstans...
    Ja, jag vet. Passar ju inte in  någonstans. *Surar*
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-04 17:29:00 följande:
    ...men ibland blir det för mycket. Punchlinen var att ni "bär på sanningen", håll det till det.
    Förmågan till att ha humor kommer med åldern. Ta det inte hårt.
  • Familjeliivsfinastenick
    Mandi74 skrev 2011-05-04 17:23:09 följande:
    Bin ladin.. eller heter han bin laden eller är dom två olika personer?
    vart är pistolen?
    - Bin la den på bordet.

hö hö hö
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...