Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Har jorden gått under än?

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 23:18:39 följande:
    Japp!
    Missade du det?
    Ja, jag tror jag satt på jobbet under tiden. Fan också! Får man en second chans eller?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:22:45 följande:
    Mmmm

Jag kommer ihåg att jag hade en telefonförsäljningjobb en sommar där vi ringde hem till folk och boka tid för att göra reklam för en dammsugare företaget sålde. Åh, vad jag hade kul. Ringde hem till ett par som jag visste var iranier och kvinnan som svarade kunde inte svenska så hon skrek till sin man "Kom och svara. Det är en tjej. Jag förstår inte." Mannen svarade: "Min ligg ringer inte hem på en skojig ton" vilket därpå bröt ett helvetesbråk mellan dom och jag var kvar i luren. Satte det på högtalaren då vi var över 10stycken iranier som jobbade tillsammans. Åh, vad vi skrattade sen när kvinnan kom på att hon inte hade lagt på luren så säger hon till mig "Förlåt, dum man" Jag kunde inte hålla mig så jag sa på persiska till henne "Gå och ge honom en puss från mig" och la på. Ja, jag vet att jag var elak.
    Elaking!  
    Men jag fattar nada av det han sa: "Min ligg ringer inte hem på en skojig ton". Vad fan menade han?  
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:37:33 följande:
    Äh, vet inte hur jag ska översätta till svenska och just nu är det extra svårt men han sa så här: "Djendeh dishábi be khone záng nemizáne".
    Druid kanske kan översätta.
    Mmmhmmm...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:46:02 följande:
    Hörru, hur går det med rökningen? Visst försökte du sluta?
    Hahahaha, försöka var ordet. Gick inte så bra Du då?
  • Velour

Det här är det konstigaste ni har sett i ert liv hittills. I dubble speed dessutom

">

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 23:51:50 följande:
    Jag är mest impad över något helt annat som Druid har lyckats med...

But I stand firm!!!
    The last woman standing. Bokstavligen.
    Vad?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:53:05 följande:
    Så du är fortfarande medbrottsling? Coolt.

Äh, jag hyser inte så höga tankar om mig själv så jag försöker inte ens sluta.
    Kommer ihåg att du nån gång förra året var glad över att du var inne i din andra vecka som före detta rökare. Eller var det mer än två veckor du lyckades lägga av?

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:57:52 följande:
    Jag har aldrig kunnat sluta mer än några dagar/max nån vecka och det är bara för att maken min inte röker men jag besitter verkligen inte självkontroll när det gäller rökningen. Allt annat kan jag bestämma mig för, sluta eller börja och verkligen hålla mitt löfte men rökning går inte.
    Jag tycker faktiskt om att röka hur dumt/knäpp det än låter.
    Mmm, känner ju igen det där. Fast många gånger när jag hållit på har jag helt plötsligt tänkt: "vad fan håller jag på med egentligen? Står här och drar in en massa skit samlad i ett och samma objekt, rakt ner i min kropp". Sen rökte jag klart och gick in.
  • Velour

Va? Är Drutten nationaldemokrat? Jag trodde han var sverigedemokrat. 

Fast same same, different name  

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...