Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-20 22:18:13 följande:
    Han är min Gud.
    Min också...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:18:20 följande:
    Ungefär, vi åker ner till Iran i mitten av Juni och kommer va där i 3veckor så då slipper vi pappas 2:a. Vi lämnar Sverige den 18:e december.
    Kul! Hoppas det är lugnare därnere.

Så då firar ni julen i ert nya hemland  
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-20 22:20:09 följande:
    Ah, öh, alltså . . . jag syftade väl inte på sådana rödingar direkt, utan liksom mer på typ rödingar som umm, de med palestinasjal och så där.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 22:15:41 följande:
    Och vem säger att FL är ett internetforum...egentligen?
    Inte jag i alla fall. Däremot så är FL ett exempel på en sajt med svag yttrandefrihet. DrömmerRose . . . du kommer att bli en ko i ditt nästa liv. Och inte en indisk sådan.
    Vilka är såna då? Du får ju vara MER specifik Drömmer
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:20:45 följande:
    Så långt vill jag inte sträcka mig men man är verkligen inte klok om man dissar kött.

Åh grillad kött är det godaste som finns.
    You just did Drömmer Men ja för fan! Kött är jättegott. Grillat är nästan godast, men äckligst är kokt.

Kom på en annan som hade kul åt vegetarianer, Lasse Lindroth. När han skulle "härma" vegetarianer:
    - Kött är också människor!

Har du sett den showen?  
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 22:21:37 följande:
    Haha.. hade en läkare som var helt övertygad om att jag var det, spelade ingen roll vad jag sa. Skulle kanske skickat Gordon på honom.
    Var han övertygad om att du var vegetarian?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:21:37 följande:
    Gordon Ramsay är för övrigt det grymmaste som finns. Jag får lätt orgasm när han gormar så där härligt som han gör.
    Ja, samma här. Eller nästan. Ibland rodnar jag som fan och då är jag bara TV-tittaren! Kanske är jag för inkännande och lider med de han skäller ut. Men va fasen liksom, ibland behöver vissa en spark i rumpan för att ta sig i kragen
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 22:21:43 följande:
    "Vit choklad görs på en blandning av socker, kakaosmör och mjölkpulver. Även om dess konsistens liknar mjölk- och mörk choklad innehåller den inte något kakaopulver eller någon kakaomassa. Därför anser många länder inte att vit choklad är choklad över huvud taget."

sv.wikipedia.org/wiki/Choklad
    Men varför heter det vit choklad? Är det pga den lilla procenten den innehåller kakaosmör?

Äsch, orka bry mig om varför såhär på en fredag egentligen... 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 22:24:26 följande:
    Gordon är INTE nice NÅGONSTANS.
    Haha, jag är säker på att han är sån bara framför TVn och att han ber femtielva gånger om ursäkt bakom kulisserna och ursäktar det med att det drar mer tittare än om han inte var så damn kontroversell. 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:24:34 följande:
    Det är det nog inte men det får vi ta.

Ja, det gör vi. Känns skrämmande men det blir säkert bra.
    Såklart!
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-20 22:35:06 följande:
    Use your imagination for godssake!
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:26:54 följande:
    Vill du ta en bite?

*Erbjuder en skinka*
    Nej tack, jag har nästan slutat äta griskött. Grisar är för häftiga. Det är nästan som att äta surikater.Wino.
    Jag vill att du ska skriva ner det, ord för ord. Turns me on nästan. Nästan.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...