Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 23:27:16 följande:
    Ajm heer.
    Jag hänger ju med Spotify...
    Blir matad afrikansk jazzy soul, på franska, och dör lite av glädje.
    Vägen till mitt hjärta går genom mina öron, helt klart.

Hur når man ditt hjärta?
    Nice! 

Ah, men då vet jag det Vägen till mitt hjärta kan jag inte avslöja offentligt, men den har du gått igenom (eller hur man säger) för längesen {#emotions_dlg.flower}
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-19 23:29:07 följande:
    Hej med er. Im out.
    Ska du sova?
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-19 23:34:36 följande:
    Knappast. Men ni får ha det bra här. Tjingeling.

Flört
    Tack detsamma! Skrattande
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 23:34:38 följande:
    Awwww vad söt du är!!!
    Men ge en ledtråd då!?
    Har så förbannat svårt att formulera ledtrådar...hmm...nej, det får vara en liten hemlis helt för mig själv .-)
  • Velour
    MrsAssault skrev 2011-05-20 00:03:16 följande:
    Jag gjorde den inte själv, jag har varit på kalas!
    Kladdkaka som nån annan har gjort och som du fick helt gratis. Näääe, nu blir jag riktigt sur!

Nejdå. Jag köpte kladdkaka från Maxi en gång but NEVER MORE. Fy faaaan vad de hade saltat den jäveln. Och inte var den billig heller.

• Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 00:14:15 följande:
    Ähh.. föredrar att gå under ensam.
    Fast det är ju skönt på nåt sätt. Man vill ju inte SE när ens nära och kära går bort även om man själv håller på att dö samtidigt.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 00:34:33 följande:
    Precis.. fast skulle den dagen komma, så skulle jag nog trots allt vilja ha mina barn hos mig. Men tror inte det är på lördag jag tror mer på vetenskap och fakta än en gubbe med en bibel.
    Nu tänkte jag säga nåt här, men ångrade mig i sista sekund för jag kom på att jag nog inte vill trampa alltför mycket på folks tår...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 01:47:19 följande:
    Mina tår behöver du inte vara rädd om..

Jag kanske gick för långt och sa något dumt jag oxå, slår mig själv på fingrarna i så fall.
    Neeeej, det var inte dina tår jag riskerade att trampa på Utan jag kom att tänka på att det finns ju massa andra som läser här än bara vi som skriver. Så f**ck it liksom.

Och så får du lite smisk från mig så du skärper dig till nästa gång! 
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 02:08:29 följande:
    Lätt att glöma ibland, du är inte ensam.. sen är vi kanske lite vana vid att kunna skriva vad vi vill.

Lovar att aldrig göra om det igen!
    Precis. Visst, det är skönt att kunna skriva mycket som man känner och tänker, men sen dyker det alltid upp nån sne person som gubben i lådan, och det oooooooooooooooorkaaaaaaaaaaaaar jag inte med alls så jag skiter i det.

Och nu, dags att göra face plant i kudden! Natti  
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-20 11:46:38 följande:
    Hur kan man ha fått en varning för det här inlägget i sin egen tråd:

"I trådstarten så skrev jag att jag främst tänkte på svarta afrikaner och araber. Så du kan ju omvärdera ditt lilla meningslösa inlägg."

Familjeliv är ett centrum för oyttrandefrihet. Skrikandes
    Meh, du kunde ju ha formulerat det liiiite annorlunda nu när du vill dumförklara. Fattar du väl! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...