Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-18 23:55:27 följande:
    Har också sådana perioder ibland. Men inte nu!

Så om nån muckar som du inte orkar med. Skicka dom gärn till mig, tack! Tungan ute
    Yes, sir!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 23:57:00 följande:
    Exakt så känner jag också.
    Jag vet inte om du känner såhär också, men jag känner mig som en "hit and run"-debattör när jag gör så. Gillar inte den känslan, men jag har blivit så dränerad på energi så jag tar hellre hand om mig än debatterar av princip
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 11:55:03 följande:
    Hehe, jadu isåfall borde jag ha tagit med religiösa fanatiker också.
    JA! Finns ju massa grupper som diskuteras här på FL.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-19 11:55:25 följande:
    Finns det såna i verkligheten? Trodde bara det fanns "realister".

*djupt förvirrad*
    Mmm, och en åsna är fortfarande en åsna hur mycket man än smyckar den.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 11:55:43 följande:
    Hur går det med sushiplanerna? Jag ska snart iväg och äta ihjäl mig. Synd att det är pissväder men men.....
    Idag blir det inget sushi. Väntar på att hitta nån sushiälskare att gå till restaurang med så h*n kan vägleda mig lite. Har LITE kännedom om sushi, men sushi känns som ett komplicerat ämne så jag måste ha med mig nån som har ätit det minst fem gånger

Oj, har ni dåligt väder däruppe? Attans då! Se till så den drar sig norrut istället för söderut... 
    Bon apetit! 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 12:01:41 följande:
    Skit slutar inte att stinka bara för att man lindrar den i lavendel!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 12:00:56 följande:
    Äh, jag hade en egen agenda med diskussionen och jag är mer än nöjd med tråden.
    Aight. Det har blivit lite av en diskussion i tråden också, vilket är kul!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 12:02:07 följande:
    Dubbelmoral? Någon?

www.familjeliv.se/Forum-26-109/m59023070.html
    Jag tippar på att ingen av dem har make/sambo/pojkvän som bär klänning och att det aldrig blivit tal om att de heller skulle bära klänning. Och argumentet om att "jamen om de nu skulle vilja bära det så skulle jag inte vara emot det/tända mindre/whatever" köper jag inte...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 12:09:01 följande:
    Hehe, varför just 5gånger? Blir det fel om det är 4gånger?

Ja, det har regnat hela dan och hela natten också tror jag men nu börjar solen kika fram få se hur länge det håller isig.

Danke!
    Ingen anledning...hade jag skrivit 4 så hade du också frågat samma fråga
    Nej, men ville markera att personen bör ha lite mer insyn i sushivärlden så den kan förklara för mig hur alla sorter är, smakar, hur man bör äta dem osv osv.

Skönt med solen, hörrudu! Vi har massa sol just nu så förhoppningsvis blir det massa sol hos er också. Hade du tänkt sitta i uteserveringen eller? 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...