Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 21:20:22 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:19:19 följande:
    Vad har jag gjort? Obestämd
    Ingen har gjort något, men ni tål inte varandra?
    Shit NGWP, du menar allvar med ditt hot om världsdamevälde  
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:21:24 följande:
    Men nu kommer jag ge henne ett kort hon kan spela med men skitsamma. Hon är inte värd ett svar men känner jag H och TSW rätt så lär dom skvallra det första dom gör när dom loggar in men det får jag ta.
    Skit i det där Rose! Fråga bara om de vill ha hjälp att konvertera (och att du så hövligt vill hjälpa till) så drar de igen på 2 sekunder.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 21:25:54 följande:
    Nu tycker jag att du är lite elak faktiskt. Jag är mer än bara "nationalist". Så mycket mer liksom. Larger than life, larger than legend.
    Hur många cm då?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:35:14 följande:

Såg du inte bilden Nicegirl la in igår? Gå tillbaka och ta en titt.
    Druid? Jag trodde det var fisen ju! Druid har jag alltid föreställt mig som rätt het Drömmer
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:33:29 följande:
    Tack Bakis för din backup.

Såg du youtube-länken jag la in för din skull? Hjärta
    Nä *helt lost*

Var då?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:41:27 följande:
    Ja, jag ska inte vara elak. Han har ju kort på sig själv i sin galleri om du inte redan varit där och tjuvkikat. Han ser bra ut för att vara en pucko ibland. Det får jag medge.

Fisen? Han är bara en bebis.
    Det hade jag aldrig kunnat gissa *not*
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:42:22 följande:
    Klicka på visa endast under min nick så får du upp alla mina inlägg som jag skrivit idag på sista sidan. Du hittar youtube-länken.
    Ok. Yours för alltid! Jag är en sucker för smöreri {#emotions_dlg.flower}
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:56:10 följande:

Det var inte smöreri. Jag gillar dig Bakis. Det vet du ju även om vi inte alltid delar samma åsikter.
    Aja, det finns sådant jag inte gör. Tar ställning mot en syster i en diskussion, tex. Sorry, det kan jag inte no matter what. På sin höjd kan jag avstå från att delta. Aja, så blir det aldrig vi två ändå Gråter
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 22:03:12 följande:
    Det är helt okej. Jag menar det verkligen.
    Bakis? Jag är inte din syster......
    Nej jag vet att du inte är det. Du måste ju ändå ge folk en chans att sörja hör du! Hjärta
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 22:04:56 följande:
    MIna ögon är likt tindrande stjärnor på en nattsvart himmel. Drömmer
    Oh my! På med Cool
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...